1. hafta |
Nefes gelişimi amacıyla bedenselh özellikli egzersizlerin yapılması. Bu egzersizlerle hız terimlerin uygulamada da öğretilmesinin sağlanması. |
2. hafta |
Nefes gelişimi amacıyla bedensel özellikli egzersizlerin yapılması. Bu egzersizlere hız terimlerinin uygulamada da öğretilmesinin sağlanması. |
3. hafta |
Ses ve nefes egzersizleri yapılması. Ses, kulak ve nefes gelişimi amacıyla piano eşliğinde gam, bitişik ses, aralık, arpej ve oktav çalışmalarının tek ve topluca egzersizlerle yapılması. |
4. hafta |
Ses ve nefes egzersizleri yapılması. Kuramsal olarak notaların tanıtılması, dizekteki yerlerinin ve değerlerinin öğretilmesi ve basit parçalar çalışılarak bona ve solfej bilgilerinin pekiştirilmesi. |
5. hafta |
Ses ve nefes egzersizleri yapılması. Çalışılan parçaların topluca veya bireysel olarak okunması ve pekiştirilmesi |
6. hafta |
Ses ve nefes egzersizleri yapılması. Çalışılan parçaların topluca veya bireysel olarak okunması ve pekiştirilmesi. |
7. hafta |
Sınav repertuvarının oluşturulması ve çalışılmaya başlanması. |
8. hafta |
Öğrencilerin belirlenenen sınav repertuvarı üzerinden sınava tabi tutulması. |
9. hafta |
Ses ve nefes egzersizlerinin yapılması. Tek sesli parçaların yanısıra çiftsesli ve çok sesli parçalarında çalıştırılmaya başlanması. |
10. hafta |
Ses ve nefes egzersizlerinin yapılması. Parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
11. hafta |
Ses ve nefes egzersizleri yapılması. Parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
12. hafta |
Ses ve nefes egzersizleri yapılması. Parçalmarın çalışılmaya devam edilmesi. |
13. hafta |
Sınav repertuvarı oluşturulması. |
14. hafta |
Belirlenen sınav repertuvarı üzerinden öğrencilerin sınava tabi tutulması. |