1. hafta |
Öyküyle bağlantılı düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
2. hafta |
Bilgi verici bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
3. hafta |
İşlevsel bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
4. hafta |
Estetik bir metinle düzeylerine uygun; birebir ve grup söyleşileri içinde bulunma, dinleme, uygun yanıtlar verme |
5. hafta |
Düzeylerine uygun; bir öyküyü okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama |
6. hafta |
Düzeylerine uygun; bilgi verici bir metini okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama |
7. hafta |
Düzeylerine uygun; işlevsel bir metini okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama |
8. hafta |
Düzeylerine uygun; estetik bir metini okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb). |
9. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb). |
10. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayınlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb). |
11. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama (arkadaşları, aileleri, öğretmenleri vb) |
12. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde) |
13. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde) |
14. hafta |
Düzeylerine uygun; farklı metinleri okuyup yazarken sözcükleri etkili ve bağımsız kullanma, sözcük dağarcığı geliştirme ve sözdizimsel yapıya uygun yazma, yayımlama (sınıf/okul duvar panosu, facebook, tweeter, yılsonu sergisi, okul gazetesi, çeşitli dergiler, Üniversite Gazetesi- Dergisi gibi yerlerde). |