1. hafta |
Pazarlama İlkeleri II dersinin amacı ve dersle ilgili temel kaynaklar. |
2. hafta |
Ürün |
3. hafta |
Fiyat |
4. hafta |
Dağıtım Kanalları |
5. hafta |
Tutundurma |
6. hafta |
Tutundurma |
7. hafta |
Pazarlama kararlarıyla ilgili mikro çevre faktörleri. |
8. hafta |
Pazarlama bilgi sistemi. |
9. hafta |
Pazarlama araştırması ve pazarlama araştırması süreci. |
10. hafta |
Pazar kavramı ve tüketici pazarının özellikleri, tüketici pazarını etkileyen faktörler. |
11. hafta |
Pazar kavramı ve tüketici pazarının özellikleri, tüketici pazarını etkileyen faktörler. |
12. hafta |
Endüstriyel müşteri veya kullanıcı davranışını etkileyen faktörler. |
13. hafta |
Uluslararası pazarlama. |
14. hafta |
Pazar bölümlendirme ve konumlandırma. |