1. hafta |
Dersin tanımı, işitsel-sözel yaklaşımın öğeleri ve işitme engelli çocukların eğitimindeki önemi |
2. hafta |
İşitme engelli çocukların okul öncesi dönemde (4-5-6 yaş) birebir çalışmada dinleme ve sözlü dil becerilerinin geliştirilmesi |
3. hafta |
İşitme engelli çocukların dinleme ve sözlü dil becerilerinin geliştirilmesine ilişkin araştırmaların incelenmesi |
4. hafta |
İşitme engelli çocukların okul öncesi dönemde (4-5-6 yaş) birebir çalışmada kullanılan materyallerin özellikleri |
5. hafta |
İşitme engelli çocukların okul öncesi dönemde (4-5-6 yaş) birebir çalışmada soru çeşitleri |
6. hafta |
İşitme engelli çocukların okul öncesi dönemde (4-5-6 yaş) birebir çalışmada öğretmen davranışları |
7. hafta |
İşitme engelli çocukların okul öncesi dönemde (4-5-6 yaş) birebir çalışmada oluşan iletişim kopukluklarında kullanılan onarım stratejileri |
8. hafta |
İlkokul düzeyinde birebir eğitimde işitme engelli çocukların sözlü dili kullanma stratejileri |
9. hafta |
İlkokul düzeyinde birebir eğitimde işitme engelli çocuklar için materyal seçimi |
10. hafta |
İşitme engelli çocuklarla yapılan birebir eğitim uygulamalarına ilişkin araştırmaların incelenmesi |
11. hafta |
Birebir eğitimin planlanmasında iletişimsel ve konuşmanın akıcılığına ilişkin amaçlar |
12. hafta |
Birebir eğitimin planlamasında dilin kullanımına ve söz dizimine ilişkin amaçlar |
13. hafta |
İşitme engelli çocukların dinleme ve sözlü dil becerilerinin geliştirilmesine ilişkin araştırmaların raporlaştırılması |
14. hafta |
İşitme engelli çocuklarla yapılan birebir eğitim uygulamalarına ilişkin araştırmaların raporlaştırılması |