Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Tek Denekli Araştırma Yöntemleri | | | | | | | | | | | | | | | | |
Nitel Araştırma Yöntemleri | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 |
Eğitim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri | | | | | | | | | | | | | | | | |
İşitme Engelliler ve Normal Çocuklarda Dil Gelişimi Kuramlar | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 |
İşitme Engelli Çocuklarda Sözlü Dilin Geliştirilmesi | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 |
İşitme Engelli Çocuklarda Okuma Yazmanın Geliştirilmesi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engelli Çocuklar İçin Odyolojik Yönetim | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 |
İşitme Engelliler İçin Fen Bilgisi Eğitimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engelliler İçin Sosyal Bilgiler Eğitimi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engellilerde Aile Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Özel Eğitimde Değerlendirme Aracı Geliştirme | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engellilerin Eğitiminde İletişim Yaklaşımları | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 |
İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Kaynaştırma Uygulamaları | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engelli Çocuklara Yöne. Kaynaş. Uygu. Ekip Çalış. | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engelli Çocuklar için Eğitimin Bireyselleştirilmesi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engellilerin Okuma Yazma Becerilerini Değerlendirme | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Gecikmiş Dile Sahip İşitme Eng.Dil Dest.Ders.ve Eğit.Ort.Pla | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
İşitme Engellilerde Matematik Öğretimi Uygulamaları | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engelli Çocuklar için Öğretme-Öğrenme Modelleri ve Öğretim Stratejileri I | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engelli Çocuklar İçin Öğretme-Öğrenme Modelleri ve Öğretim Stratejileri II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
İşitme Engellilerde Eğitsel Tanı ve Değerlendirme Süreçleri | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 | 3 |
İşitme Engellilerin Eğitiminde Öğretim Teknolojileri | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Özel Eğitimde İstatistiksel Yöntemler | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 3 | 2 |
Tez | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Uzmanlık Alan Dersi | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |