1. hafta |
Çoklu engelliliğin tanımını yapabilme ve Çoklu engelliğin kapsamı hakkında bilgi sahibi olma |
2. hafta |
Farklı çok engellilik durumları hakkında bilgi sahibi olma, Yaygınlığını ve Oluşum nedenlerine göre çok engelliliği açıklayabilme. |
3. hafta |
Çok engelli bireylerin ortak (sağlığa ilişkin, fiziksel, motor, davranışsal, sosyal-duygusal, bilişsel, dil gelişim) özelliklerini açıklayabilme. |
4. hafta |
Çoklu Engellilerin sağlık sorunları ve sağlık bakım gereksinimlerini açıklayabilme |
5. hafta |
Çoklu Engellilerin iyilik halini destekleme ve iyilik halini destekleyici
stratejileri tanımlayabilme. |
6. hafta |
Çok engelli bireylerin değerlendirme sürecinde dikkat edilmesi gereken noktalar ve kapsamlı değerlendirme araçlarını kullanım alanlarına göre sınıflandırabilme |
7. hafta |
Farklı çoklu yetersizlik türlerine göre farklı değerlendirmeyi uyarlayabilme ve farklı değerlendirme araçlarını kullanabilme |
8. hafta |
ara sınav |
9. hafta |
Çoklu Engellilerin Öğretim Yaklaşımları, Günlük rutinlerin çoklu engellilerin öğretiminde kullanımı |
10. hafta |
Çoklu Engellilerin Öğretim Yaklaşımlarından biri Yanlışsız öğretim yöntemleri ve Çoklu engellilerin öğretiminde yanlışsız öğretim yöntemlerinin kullanımını açıklayabilme |
11. hafta |
Çoklu engellilere uygun beceri analizi yapabilme ve beceri öğretimi, İşlevsel becerileri belirleneme ve beceriye ilişkin performansını belirleme |
12. hafta |
Çoklu Engelli Bireylere Kişisel Bakım ve Özbakım Becerilerinin Öğretimi |
13. hafta |
Engellilik ve Muzik, Çoklu Engellilerin eğitiminde Müziğin Kullanımı |
14. hafta |
Çoklu Engellilerin Rehabilitasyonunda Müziğin Kullanımına İlişkin Uygulama
Örnekleri |