|
1. hafta |
Giriş |
|
2. hafta |
İnsan beyni ve özellikleri, Beyine genel bir bakış, Beynin işlevleri ve işleyişine genel bir bakış |
|
3. hafta |
Beyin ve karar alma süreci, Bilinç ve bilinçaltı |
|
4. hafta |
Duygularımız ve seçimlerimiz arasındaki ilişki |
|
5. hafta |
Duyular ve satın alma, Beş boyutlu marka |
|
6. hafta |
Ritüeller ve markalama |
|
7. hafta |
Somatik imleçler |
|
8. hafta |
Algı eşiği ve subliminal eşik, Subliminal algı |
|
9. hafta |
Subliminal reklamcılık, Reklamda subliminal mesajlar |
|
10. hafta |
Nöropazarlama nedir? Nöropazarlamanın en çok kullanıldığı alanlar |
|
11. hafta |
Nörobilimden satışta nasıl yararlanılır? |
|
12. hafta |
Nöropazarlama araştırmalarında kullanılan bazı yöntemler (fMRI, EEG, Eye-tracking, EKG, MEG, Galvanik deri testi, yüz kodlama) |
|
13. hafta |
Nöropazarlamanın geleneksel pazarlama yöntemleri ile karşılaştırılması, Nöropazarlamanın avantajları ve kısıtlılıkları |
|
14. hafta |
Örnek olay incelemeleri ve uygulama örnekleri |