1. hafta |
Pazarlama İletişiminde Yaşanan Dönüşümler |
2. hafta |
Teknolojik Gelişmeler ve Tüketici Trendleri |
3. hafta |
Yeni Tüketici Trendlerinin Derinlemesine Analizi-1 |
4. hafta |
Yeni Tüketici Trendlerinin Derinlemesine Analizi-2 |
5. hafta |
Yeni Tüketici Trendlerinin Derinlemesine Analizi-3 |
6. hafta |
Vize: Belirlenen bir tüketici trendini pazarlama iletişimindeki yeniliklerle ilişkilendiren bir sunum yapılması |
7. hafta |
Yeni Teknolojilerin Derinlemesine Analizi ve Markaların İlgili Teknolojileri Kullanım Biçimleri-1 |
8. hafta |
Yeni Teknolojilerin Derinlemesine Analizi ve Markaların İlgili Teknolojileri Kullanım Biçimleri-2 |
9. hafta |
Yeni Teknolojilerin Derinlemesine Analizi ve Markaların İlgili Teknolojileri Kullanım Biçimleri-3 |
10. hafta |
Grup Çalışması: Belirlenen bir tüketici trendine yönelik, yeni ürün/hizmet hayal etmek |
11. hafta |
Group Work: Yeni ürün/hizmet fikri geliştirmesine yönelik derinlemesine araştırma |
12. hafta |
Grup Çalışması: Tanımlanan Sorun ve Önerilen Çözümle İlgili sunumun Yapılması |
13. hafta |
Grup Çalışması: Geliştirilen Fikirle İlgili Kısa Bir Tanıtım Videosu Hazırlanması |
14. hafta |
Final: Videonun sunumu |