1. hafta |
Temel kavramlar |
2. hafta |
Normal dil gelişimini açıklar. |
3. hafta |
Dil ve Konuşma Bozukluklarının Sınıflandırılması |
4. hafta |
Zihinsel yetersizliği olan çocukların dil ve konuşma özellikleri |
5. hafta |
Zihinsel yetersizliği olan çocukların dil ve konuşma özellikleri |
6. hafta |
Dil becerileriyle ilgili diğer gelişimsel alanlar |
7. hafta |
Değerlendirme (nedir ve hangi amaçlarla yapılır) |
8. hafta |
Değerlendirme türleri (formal/informal, doğrudan/dolaylı vb.) |
9. hafta |
Değerlendirme çeşitleri (oyun yoluyla, müfredat temelli, ekolojik vb.) |
10. hafta |
Dil ve konuşma bozukluklarını belirleme, değerlendirme ve desteklemede öğretmene düşen rol ve sorumluluklar ve işbirliği yapılacak meslek grupları (dil ve konuşma terapisti, odyolog vb.) |
11. hafta |
Sınıf ortamında dil ve konuşma becerilerini değerlendirme ve destekleme |
12. hafta |
Öğretmenlerin sertifika alarak kullanabileceği tarama ve tanılama araçları |
13. hafta |
Dil becerilerini desteklemede ailenin rolü |
14. hafta |
Örnek vaka sunumu |