|
1. hafta |
Oyun ve dijital oyun kavramı. |
|
2. hafta |
Oyun türleri. |
|
3. hafta |
Dijital oyunların tasarım süreci. |
|
4. hafta |
Dijital oyun motorları. |
|
5. hafta |
Unity oyun motoru ve Unity'nin kullanıcı arayüzü. |
|
6. hafta |
Unity’de ışık, kamera ve nesnelerin düzenlenmesi. |
|
7. hafta |
Unity’de sahnelerin düzenlenmesi. |
|
8. hafta |
Dijital oyun nesnelerinin edinimi. |
|
9. hafta |
Unity’nin C# kodlama özellikleri. |
|
10. hafta |
Dijital oyunlarda performans optimizasyonu. |
|
11. hafta |
Dijital oyunların dağıtımı. |
|
12. hafta |
Unity ile oyun geliştirme uygulamaları. |
|
13. hafta |
Unity ile oyun geliştirme uygulamaları. |
|
14. hafta |
Unity ile oyun geliştirme uygulamaları. |