1. hafta |
Oyun ve dijital oyun kavramı. |
2. hafta |
Oyun türleri. |
3. hafta |
Dijital oyunların tasarım süreci. |
4. hafta |
Dijital oyun motorları. |
5. hafta |
Unity oyun motoru ve Unity'nin kullanıcı arayüzü. |
6. hafta |
Unity’de ışık, kamera ve nesnelerin düzenlenmesi. |
7. hafta |
Unity’de sahnelerin düzenlenmesi. |
8. hafta |
Dijital oyun nesnelerinin edinimi. |
9. hafta |
Unity’nin C# kodlama özellikleri. |
10. hafta |
Dijital oyunlarda performans optimizasyonu. |
11. hafta |
Dijital oyunların dağıtımı. |
12. hafta |
Unity ile oyun geliştirme uygulamaları. |
13. hafta |
Unity ile oyun geliştirme uygulamaları. |
14. hafta |
Unity ile oyun geliştirme uygulamaları. |