|
1. hafta |
Çoklu yetersizliğe ilişkin terim ve kavramları tanımlar. |
|
2. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrencilerin özelliklerini açıklar. |
|
3. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrencilerin nasıl değerlendirileceğini ve kullanılabilecek değerlendirme araçlarını açıklar. |
|
4. hafta |
Çoklu yetersizliği olan çocuklarda görülen dil ve konuşma bozukluklarını açıklar. |
|
5. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrencilere akademik becerilerin öğretimini açıklar. |
|
6. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrencilere akademik olmayan becerilerin öğretimini açıklar. |
|
7. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrencilere iletişim becerilerini kazandırma yaklaşımlarını açıklar. |
|
8. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrencilerin eğitiminde teknoloji kullanımını ve uyarlamaları tartışır. |
|
9. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrenciler için fizyoterapi ve ergoterapi uygulamalarını açıklar. |
|
10. hafta |
Çoklu yetersizliği olan çocuğa sahip ailelerle işbirliği kurma yollarını ve hizmet modellerini açıklar. |
|
11. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrenciler için kapsayıcı eğitimi ve evrensel tasarım ilkelerini tartışır. |
|
12. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrenciler için eğitim-öğretim süreçlerini planlar. |
|
13. hafta |
Çoklu yetersizliği olan öğrencilere ilişkin yasal düzenlemeleri açıklar. |
|
14. hafta |
Derse ilişkin tüm konuların gözden geçirilmesi ve değerlendirilmesi. |