|
1. hafta |
İşitme engellilerin öğrenme ortamlarında teknoloji entegrasyonunun önemi ve teknoloji destekli öğrenme ortamlarının özellikleri |
|
2. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamlarına yönelik araştırmaların taranması |
|
3. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamlarına yönelik araştırmalarda kullanılan materyallerin özellikleri |
|
4. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamlarında uygulamaların niteliği |
|
5. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamlarında değerlendirme araçlarının kullanımı |
|
6. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamlarına yönelik araştırma sonuçlarının karşılaştırılması |
|
7. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli öğrenme ortamlarına yönelik ihtiyacın belirlenmesi |
|
8. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli uygulamaların planlanması |
|
9. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli uygulamaların planlanması |
|
10. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli planlamaların uygulanması |
|
11. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli planlamaların uygulanması |
|
12. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi |
|
13. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi |
|
14. hafta |
İşitme engellilerin eğitiminde teknoloji destekli uygulama sonuçlarının raporlaştırılması |