|
1. hafta |
Otizm Spektrum Bozukluğu’na İlişkin Kapsamlı ve Odaklanmış Uygulamalara Giriş |
|
2. hafta |
Evde ya da Klinikte Uygulamalı Davranış Analizi’ne Dayalı Uygulamalar: Lovaas Enstitüsü & Temel Tepki Öğretimi |
|
3. hafta |
Evde ya da Klinikte Uygulamalı Davranış Analizi’ne Dayalı Uygulamalar: CARD ve Autism Partnership |
|
4. hafta |
Okulda Uygulamalı Davranış Analizi’ne Dayalı Uygulamalar: May Enstitüsü ve PCDI |
|
5. hafta |
Okulda Uygulamalı Davranış Analizi’ne Dayalı Uygulamalar: Douglass ve STAR |
|
6. hafta |
Kaynaştırma Ortamlarında Uygulamalı Davranış Analizi’ne Dayalı Uygulamalar: LEAP ve Children’s Toodler School |
|
7. hafta |
Kaynaştırma Ortamlarında Uygulamalı Davranış Analizi’ne Dayalı Kapsamlı Uygulamalar: Walden ve Project DATA |
|
8. hafta |
Gelişimsel ve İlişki Temelli Uygulamalar: ESDM ve Floortime |
|
9. hafta |
Gelişimsel ve İlişki Temelli Uygulamalar: Responsive Teaching ve RDI |
|
10. hafta |
Türkiye’de Kapsamlı Uygulamalar: PCDI & ETEÇOM |
|
11. hafta |
Türkiye’de Kapsamlı Uygulamalar: OÇİDEP |
|
12. hafta |
OÇİDEP Kapsamında Temel Becerilere İlişkin Uygulamalar |
|
13. hafta |
Seçilen Kapsamlı Uygulamalara İlişkin Araştırmaların İncelenmesi
|
|
14. hafta |
Seçilen Kapsamlı Uygulamalara İlişkin Araştırmaların İncelenmesi
|