|
1. hafta |
Ders tanıtımı |
|
2. hafta |
Pazarlamanın Konusu, Kapsamı, Gelişimi & Pazarlama, Toplum ve Etik |
|
3. hafta |
İlişkisel Pazarlama ve Müşteri Değeri |
|
4. hafta |
Pazarlama Çevresi & Pazarlama Bilgi Sistemi |
|
5. hafta |
Tüketici ve Davranışları |
|
6. hafta |
Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı |
|
7. hafta |
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Satış Tahminleri |
|
8. hafta |
Pazarlama, Rekabet ve Strateji |
|
9. hafta |
Pazarlama Taktikleri-1: Ürün ve Hizmet Yönetimi & Yeni Ürün Geliştirme Süreci Yönetimi |
|
10. hafta |
Pazarlama Taktikleri-2:Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi |
|
11. hafta |
Pazarlama Taktikleri-3:Dağıtım Kanalları ve Yönetimi |
|
12. hafta |
Pazarlama Taktikleri-4:Pazarlama İletişimi; Bütünleşik Pİ Yönetimi; Pİ Elemanları |
|
13. hafta |
Uluslararası Pazarlama Yönetimi |
|
14. hafta |
Pazarlama Planı Sunuşları |