| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. FEYZA AĞLARGÖZ |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
|
| Değerlendirme |
1 Ara sınav, Ödev, Final |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Pazarlama Karması Unsurlarına Giriş; Ürün ve Hizmet Stratejisi; Marka Kavramını Çeşitli Boyutlarıyla İnceleme; Yeni Ürün Geliştirme ve Ürün Yaşam Eğrisi; Ürünlerin Fiyatlanması: Fiyatlamada göz önünde bulunan faktörler ve fiyatlama yaklaşımları, Fiyatlama stratejileri; Dağıtım Kanalları; Toptancılık ve Perakendecilik; Bütünleşik Pazarlama İletişimi Stratejisi; Reklam, Satış Tutundurma ve Halkla İlişkiler; Kişisel Satış ve Satış Yönetimi; Uluslararası Pazarlama. |