|
1. hafta |
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE STRATEJİ KAVRAMI VE STRATEJİ BELİRLEME SÜRECİ |
|
2. hafta |
Konaklama İşletmelerinde Çevre Analizi: Mikro Çevre Faktörleri |
|
3. hafta |
Konaklama İşletmelerinde Çevre Analizi: Makro Çevre Faktörleri |
|
4. hafta |
REKABET KAVRAMI VE REKABET ANALİZİ |
|
5. hafta |
GENEL REKABET STRATEJİLERİ: Düşük Maliyet Liderliği stratejisi |
|
6. hafta |
Genel Rekabet Stratejileri: Ürün Farklılaştırma Stratejileri |
|
7. hafta |
Genel Rekabet Stratejileri: Odaklaşma Stratejisi |
|
8. hafta |
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ |
|
9. hafta |
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ: Süreç Yenileme (re-engineering) |
|
10. hafta |
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ: Kıyaslama (benchmarking) |
|
11. hafta |
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ: Yenilik Yönetimi |
|
12. hafta |
Rekabet Üstünlüğü ve Nitelikli İşgücü |
|
13. hafta |
Rekabet Üstünlüğünde Kullanılan Yapısal Yöntemler |
|
14. hafta |
Rekabet Üstünlüğünde Kullanılan Yapısal Yöntemler |