|
1. hafta |
Radyo ve Televizyon İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon: Radyo ve televizyon işletmeciliğinde yayın ve yönetim sistemleri |
|
2. hafta |
Radyo ve işletmelerinin örgüt yapısı, Radyo ve televizyon yayıncılığında yeni örgüt yaklaşımları |
|
3. hafta |
Radyo ve Televizyonda Üretim Planlama: Radyo televizyon işletmelerinde üretimin konusu ve özellikleri |
|
4. hafta |
Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim planlaması, Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim süreci |
|
5. hafta |
Televizyonda Yayın Planlama: Yayın akışı |
|
6. hafta |
Yayın akış stratejileri |
|
7. hafta |
Ara Sınav |
|
8. hafta |
Türkiye'de televizyon izleme ölçümü |
|
9. hafta |
Ölçüm verileri temel kavramları, Ölçüm verilerinin kullanım alanları |
|
10. hafta |
Televizyon Pazarlaması: Giriş, Pazarlama kavramı |
|
11. hafta |
Medya işletmeleri ve pazarlama |
|
12. hafta |
Televizyon pazarlama stratejileri |
|
13. hafta |
Finansal Yönetim: Giriş, işletme sermayesi yönetimi |
|
14. hafta |
Dönem Sonu Sınavı |