| 1. hafta | Metinler eşliğinde şimdiki zaman, modal fiiller ve edatların tekrarı | 
                                                
                            | 2. hafta | Örnek durumlarda edat+soru zamirlerinin kullanımı. | 
                                                
                            | 3. hafta | Cümlede diziliş, zaman belirtme, Kendi kendine okuma becerisinin geliştirilmesi | 
                                                
                            | 4. hafta | Eğlence, boş zaman değerlendirmesinin sıfatların derecelendirilmesi ile anlatımı | 
                                                
                            | 5. hafta | Röportaj yapıp  kapalı uçlu sorular sorabilme | 
                                                
                            | 6. hafta | Röportaj yapıp kapalı uçlu sorular sorabilme | 
                                                
                            | 7. hafta | Düzensiz fiilerin "Perfekt" zamanda metin içerisinde kullanım uygulaması | 
                                                
                            | 8. hafta | Geçmiş zamanın öğretimi ve uygulaması, Neler yaptığını söyleyebilme | 
                                                
                            | 9. hafta | Şehir bilgilerini derleme ve yol tarifi yapabilme | 
                                                
                            | 10. hafta | Kültürleri anlama: kurumlar, sokak adları, kartpostallar, diyalog | 
                                                
                            | 11. hafta | Düzensiz fiillerin perfekt hallerinin metinlere dayalı öğretimi | 
                                                
                            | 12. hafta | Düzensiz fiillerin perfekt hallerinin metinlere dayalı öğretimi | 
                                                
                            | 13. hafta | Günlük yaşamda kültürlerin farklılıkları | 
                                                
                            | 14. hafta | Tekrar alıştırmalar, Tek bir metinde okuma stratejilerinin uygulanması |