Program Yeterlilikleri (Çıktıları) | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
Almanca I | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca II | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca III | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca IV | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca V | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca VI | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca VII | | | | | | | | | | | | | | | |
Almanca VIII | | | | | | | | | | | | | | | |
Klasik Arkeolojiye Giriş | | | | | | | | | | | | | | | |
Roma Dönemi ve Arkeolojisi | | | | | | | | | | | | | | | |
Türkiye Flora ve Faunası | | | | | | | | | | | | | | | |
Türkiye'nin Tarihi Coğrafyası I | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 |
Türkiye'nin Tarihi Coğrafyası II | | | | | | | | | | | | | | | |
Türkiye Turizm Coğrafyası | | | | | | | | | | | | | | | |
Dünya Seyahat ve Turizm Coğrafyası | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Edebiyatına Giriş | | | | | | | | | | | | | | | |
Türk Halk Hikayeleri | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Culture and Tourism in Turkey (Türkiye'de Kültür ve Turizm) | | | | | | | | | | | | | | | |
Fransızca I | 0 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 3 | 2 |
Fransızca II | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Fransızca III | 0 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 | 0 | 3 | 1 |
Fransızca IV | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Fransızca V | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 |
Fransızca VI | 1 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Fransızca VII | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Fransızca VIII | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Etkili İletişim Teknikleri | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce Sözlü İletişim I | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce Sözlü İletişim II | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce Sözlü İletişim III | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce Sözlü İletişim IV | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce I | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce II | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce III | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce IV | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce V | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce VI | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce VII | | | | | | | | | | | | | | | |
İngilizce VIII | | | | | | | | | | | | | | | |
İşletmeciliğe Giriş | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kültür Tarihi | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 |
Kariyer Planlama | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Türk Halk Bilimi ve El Sanatları | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Türk Halk Bilimi ve El Sanatları | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Yunan ve Roma Mitolojisi | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 |
Anadolu ve Türk Mitolojisi | | | | | | | | | | | | | | | |
Rekreasyon Liderliği | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 3 | 3 |
Rekreasyon Yönetimi | | | | | | | | | | | | | | | |
Macera Rekreasyonu | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça I | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça II | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça III | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça IV | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça V | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça VI | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça VII | | | | | | | | | | | | | | | |
Rusça VIII | | | | | | | | | | | | | | | |
Genel Sağlık Bilgisi ve İlkyardım | | | | | | | | | | | | | | | |
Bizans İkonografisi | | | | | | | | | | | | | | | |
Sanat Tarihine Giriş | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 |
Sosyal Davranış ve Protokol Kuralları | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 1 |
Sürdürülebilirlik | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 0 | 3 | 1 | 0 | 3 | 3 |
Staj | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Staj | | | | | | | | | | | | | | | |
Kültürlerarası İletişim | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
İslam Tarihi | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 2 |
Frig Uygarlığı | 0 | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 |
Genel Türk Tarihi ve Kültürü | | | | | | | | | | | | | | | |
Dinler Tarihi | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 3 | 1 |
Uygarlık Tarihi | | | | | | | | | | | | | | | |
Topluma Hizmet Uygulamaları | | | | | | | | | | | | | | | |
Drama | | | | | | | | | | | | | | | |
Turist Rehberliğine Giriş ve Meslek Etiği | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Kampüs Rehberliği | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 |
Turizm Rehberliği Seminerleri | | | | | | | | | | | | | | | |
Türkiye'de Müze ve Ören Yerleri | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 |
Hizmet Sektöründe Kalite Yönetimi | | | | | | | | | | | | | | | |
Rehberlik Bitirme Tezi | | | | | | | | | | | | | | | |
Tur Planlaması ve Yönetimi | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 3 |
Genel Turizm Bilgisi ve Mevzuatı | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 |
Turizm Sosyolojisi | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Destinasyon Yönetimi | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 |
Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü | | | | | | | | | | | | | | | |
Spor Turizmi | | | | | | | | | | | | | | | |
Uzay Turizmi | | | | | | | | | | | | | | | |
Turizmde İletişim | | | | | | | | | | | | | | | |
Kültür Rotaları | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Turizm Psikolojisi | | | | | | | | | | | | | | | |