|
1. hafta |
Doğal ortamda kullanılan öğretim tekniklerinin genel özeliklerini ve eğitim ortamlarında kullanımının yararları |
|
2. hafta |
Doğal ortamda kullanılan öğretim teknikleri arasında yer alan fırsat öğretimi ve doğal bekleme süreli öğretimin genel özellikleri |
|
3. hafta |
Doğal ortamda kullanılan öğretim teknikleri arasında yer alan talep etme model olma ve geçiş merkezli öğretimin genel özellikleri |
|
4. hafta |
Otistik çocukların genel özelliklerini,
zorlandıkları oyun davranışlarını,
ve oyun davranışlarına yönelik yapılması gereken öğretimsel uyarlamaları planlar. |
|
5. hafta |
Etkinlik temelli öğretimde kullanılan stratejiler |
|
6. hafta |
Etkinlik temelli öğretimde amaç belirleme |
|
7. hafta |
Etkinlik temelli öğretim planı hazırlar |
|
8. hafta |
Uygulamalı davranış analizine dayalı yöntemleri kullanılarak günlük rutin etkinlikler sırasında doğal fırsatların öğretime dönüştürülmesi. |
|
9. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların farklı gelişim alanlarını (kaba ve ince motor beceriler) destekleyecek oyuna dayalı etkinlikler |
|
10. hafta |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların farklı gelişim alanlarını (bilişsel ve dil edinimi becerileri ) destekleyen oyuna dayalı etkinlikler |
|
11. hafta |
Etkinlik temelli öğretimin sınıf ortamında pratik kullanımına ilişkin günlük rutinlere dayalı çizelge örneklerinin geliştirilmesi |
|
12. hafta |
Etkinlik temelli öğretimde veri toplama ve uygulamada veriye dayalı değişiklik/uyarlama yapma
|
|
13. hafta |
Alanyazında etkinlik temelli öğretim uygulamalarının /araştırmalarının incelenmesi |
|
14. hafta |
Etkinlik temelli öğretime dayalı araştırma önerisi hazırlama. |