|
1. hafta |
Çoksesli makamsal eser örneklerinin irdelenmesi |
|
2. hafta |
Çoksesli makamsal eser örneklerinin irdelenmesi |
|
3. hafta |
Makamsal ezgi yapılarını bulmaya dönük eser analizi |
|
4. hafta |
Makamsal ezgi yapılarını bulmaya dönük eser analizi |
|
5. hafta |
Peşrev ve Saz Semaisi gibi formlarda görülene benzer kesitlerin ritmik analizi |
|
6. hafta |
Peşrev ve Saz Semaisi gibi formlarda görülene benzer kesitlerin ritmik analizi |
|
7. hafta |
Makamsal armonizasyonda Kontrapuntal İmitasyon: Makamsal unsurlarla Kanon |
|
8. hafta |
Makamsal armonizasyonda Kontrapuntal İmitasyon: Makamsal unsurlarla Envansiyon |
|
9. hafta |
Makamsal armonizasyonda Kontrapuntal İmitasyon: Makamsal unsurlarla Füg |
|
10. hafta |
Tema ve Karşı-Tema üzerine uygulanabilecek dönüştürümler: Tersyüz, Tepetaklak, Tersyüz tepetaklak |
|
11. hafta |
Kanun, Kemençe, Ney, Tanbur, Ud gibi çalgılar için özel notasyon ve enstrümantasyon: Tutti ve solo |
|
12. hafta |
Kanun, Kemençe, Ney, Tanbur, Ud gibi çalgılar için özel notasyon ve enstrümantasyon: Motif paslaştırma |
|
13. hafta |
Kanun, Kemençe, Ney, Tanbur, Ud gibi çalgılar için özel notasyon ve enstrümantasyon: eşlik, etki ve taklit |
|
14. hafta |
Kanun, Kemençe, Ney, Tanbur, Ud gibi çalgılar için özel notasyon ve enstrümantasyon: mikrotonal arızi işaretlerin makamsal ezgilerde doğru kullanımı |