Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı
  • Özel Eğitim Anabilim Dalı-Doktora
  • İşitme Engelliler Eğitimi Programı (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İşitme Engelli Çocuklar için Öğretme ve Öğrenme Süreçleri I
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Bireysel uygulama dosyası organize edebilecektir.
  • Uygulama yapılacak sınıftaki öğrencilere ait kimlik bilgilerini uygulama dosyasında düzenler.
  • İşitme engelli öğrenci gözlemlerini uygulama dosyasında düzenler.
  • İşitme engelli öğrencilerle yapılan birebir çalışmaları gözlemlerini uygulama dosyasında düzenler.
  • Hazırladığı bireysel dil dersi planlarını uygulama dosyasında düzenler.
  • Bireysel çalışmalarda işitme engelli öğrenciyi gözleyerek raporlaştırabilecektir.
  • Bireysel çalışmalarda işitme engelli öğrencileri gözler.
  • Birebir çalışmalarda işitme engelli öğrencileri gözler.
  • Bireysel çalışmada öğretmen öğrenci etkileşimini gözler.
  • Gözlemin raporlaştırılması
  • bireysel çalışmaları hazırlayabilecektir.
  • Bireysel çalışmanın amaçlarını belirler.
  • Bireysel çalışmanın konusuna uygun araç-gereç hazırlar.
  • bireysel çalışma planı hazırlayabilecektir.
  • Bireysel çalışmanın dilin kullanımına ilişkin amaçlarını yazar.
  • Bireysel çalışmanın konuşma akıcılığına ilişkin amaçlarını yazar.
  • Bireysel çalışmanın sözdizimsel amaçlarını yazar.
  • Bireysel çalışmanın değerlendirme bölümünü yazar.
  • Planladığı bireysel çalışmayı uygulayabilecektir.
  • İşitme cihazlarınu kontrol eder.
  • İşitme engelli öğrencinin iyi işiten kulağı tarafına oturur.
  • Bireysel uygulama sürecinde öğrencinin dil düzeyine uygun sorular sorar.
  • Bireysel çalışma uygulanması sürecinde öğrencinin katkılarını alır, kabul eder, açar, geri verir.
  • Bireysel çalışma ile ilgili verilen dönütlerden yararlanabilecektir.
  • Uyguladığı çalışma ile ilgili kendisini değerlendirir.
  • Uygulaması ile ilgili aldığı dönütleri düzenli bir şekilde not alır.
  • Bireysel çalışma planlarken aldığı dönütlerden yararlanır.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri