Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Çizgi Film (Animasyon) Anasanat Dalı
  • Çizgi Film (Animasyon) Anasanat Dalı-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Eğitsel Dijital Oyun Tasarımı I
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Oyun ve öğrenme süreçlerini ilişkilendirerek tanımlar.
  • Oyun ve öğrenme kavramlarını ilişkilendirerek açıklar.
  • Oyunu farklı yaş ve hedef kitlelere yönelik eğitsel bağlamda inceler.
  • Farklı pedagojik yaklaşımları hedef kitle bağlamında açıklar ve oyuna entegre eder.
  • Androgojik varsayımları hedef kitle bağlamında açıklar ve oyuna entegre eder.
  • Eğitsel oyunları eğlence faktörü ile ilişkilendirerek tasarlar.
  • Farklı yaş ve hedef kitlelere yönelik eğitsel içeriklere eğlence faktörünü entegre ederek öğrenme eylemini daha yüksek seviyelere çıkartır.
  • Oyunu psikoloji ve eğitim gibi alanlar üzerinden okumasını yaparak oyun içi öğrenme süreçlerini iyileştirir.
  • Oyun içi sıralama sistemini eğlence ve eğitsel içerikleri benimseyerek tasarlar.
  • Oyun içi motivasyonel bağlamları eğitsel ve eğlence faktörü temelinde ele alır ve bu bağlamda tasarım yapar.
  • Kültür ve oyun kavramlarını ilişkili bir biçimde inceler.
  • Geleneksel ve dijital oyunları tek bir bağlam içerisinde ele alır.
  • Geleneksel oyunları dijitale dönüştürme aşamasında yerel dokuları koruyarak global ölçekte tekrar ele alır.
  • Eğitsel oyun tasarım modellerini uygun oyun tasarımı ile ilişkilendirerek kullanır.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri