Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrt.Prog.
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Eğitimde Grafik ve Canlandırma
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Eğitsel programların geliştirilmesi için gerekli algoritma ve kavramları açıklayabilecektir.
  • Eğitsel programlara ilişkin temel kavramları açıklar.
  • Eğitsel programların tasarım özelliklerini açıklar.
  • Eğitsel programların işleyiş süreçlerini betimler.
  • Eğitsel programların işleyiş süreçlerine ilişkin algoritmayı listeler.
  • Adobe Flash CS 3 programlama diline ilişkin temel kavramları açıklayabilecek ve işlemleri yapabilecektir.
  • Adobe Flash CS 3 programlama dilini betimler.
  • Adobe Flash CS 3 programlama dilindeki menülerin ve panellerin işlevlerini açıklar.
  • Araç kutusu panelini kullanarak çizimler ve grafikler hazırlar.
  • Sembolleri (Movie clip, Button, Graphic) ve kütüphaneyi kullanır.
  • elemanlarının (olay, eylem, değişken, operatör, veri, koşullu ifade, döngü, fonksiyon, dizi,…) görevlerini açıklar.
  • Motion Tween animasyon oluşturur.
  • Shape Tween animasyon oluşturur.
  • Sembolleri (Movie clip, Button, Graphic) kullanarak animasyon hazırlar.
  • Motion Guide animasyon oluşturur.
  • Mask animasyon oluşturur.
  • Animasyona ses ve video ekler.
  • Animasyona temel etkileşim ekler.
  • Adobe Flash CS 3 programlama dili aracılığıyla Actionscript
  • Actionscript
  • Bileşenleri kullanarak etkileşim oluşturur.
  • Dinamik timeline uygulamaları oluşturur.
  • Dinamik fare uygulamaları oluşturur.
  • Dinamik ses uygulamaları yapar.
  • Dinamik zaman uygulamaları yapar.
  • Tarayıcı penceresi uygulaması yapar.
  • İstemci ve sunucu uygulamaları hazırlar.
  • Adobe Flash CS 3 programlama dili aracılığıyla mikro düzeyde eğitim amaçlı yazılım geliştirebilecektir.
  • Geliştirilecek mikro düzeyde eğitim yazılımı için algoritma listesi oluşturur.
  • Geliştirilecek mikro düzeyde eğitim yazılımı için storyboard tasarlar.
  • Geliştirilecek mikro düzeyde eğitim yazılımı için farklı uygulama konseptleri geliştirir.
  • Tasarlanan eğitsel programların etkinliğini programcılık ve eğitsel prensipler açısından değerlendirir.
  • Tasarlanan eğitsel programların etkinliğini programcılık ve eğitsel prensipler açısından değerlendirir

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri