Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Özel Eğitim Bölümü
  • Özel Eğitim Öğretmenliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Özel eğitim ve temellerini tartışabilecektir.
  • Özel eğitimde temel kavramları tartışır.
  • Özel eğitimin tarihsel gelişimini betimler.
  • Eğitim ve drama ilişkisini kendi cümleleriyle açıklar.
  • Dramayı eğitimde bir öğretim yöntemi olarak kullanır.
  • Özel eğitim sürecini açıklar.
  • Özle eğitimde gönderme öncesi süreci açıklar.
  • Özel eğitimde değerlendirme ve özel eğitime uygunluğa karar verme sürecini açıklar.
  • Özel eğitimde program hazırlama sürecini açıklar.
  • Özel eğitimde yerleştirme sürecini açıklar.
  • Özele eğitmde değerlendirme, gelişimiz izleme ve programı yenileme süreçlerini açıklar.
  • Özel eğimde rol ve sorumlulukları tanımlar.
  • Özel eğitimde ekip üyelerinin rol ve sorumluluklarını tanımlar.
  • Özel eğitimde ailenin ve işbirliğinin önemini açıklar.
  • Drama etkinliğini uygular.
  • Drama etkinliğini değerlendirir.
  • Farklı yetersizlik türlerini tanımlar.
  • Dikkat eksikliğive hiperaktivite bozukluğununun özelliklerini, yaygınlığını, nedenlerini, tanılama ve değerlendirme sürecini, eğitim yaklaşımlarını ve ortamlarını açıklar.
  • Duygu ve davranış bozukluğununun özelliklerini, yaygınlığını, nedenlerini, tanılama ve değerlendirme sürecini, eğitim yaklaşımlarını ve ortamlarını açıklar.
  • Dil ve konuşma bozukluğununun özelliklerini, yaygınlığını, nedenlerini, tanılama ve değerlendirme sürecini, eğitim yaklaşımlarını ve ortamlarını açıklar.
  • Fiziksel yetersizllerin ve kronik hastalıkların özelliklerini, yaygınlığını, nedenlerini, tanılama ve değerlendirme sürecini, eğitim yaklaşımlarını ve ortamlarını açıklar.
  • Çoklu yetersizliğin özelliklerini, yaygınlığını, nedenlerini, tanılama ve değerlendirme sürecini, eğitim yaklaşımlarını ve ortamlarını açıklar.
  • Bilimsel dayanaklı uygulamaları açıklar.
  • Bilimsel dayanaklı uygulamaları tanımlar.
  • Özel eğitimde bilimsel dayanaklı uygulamaların tarihçesi ve gereğini açıklar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri