Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğrt.Prog.
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İlköğretimde Programlama Öğretimi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Oyun ve drama yöntemi ile programlama öğretimini açıklayabilecek.
  • Oyun ve drama yöntemi ile programlama öğretimini planlar.
  • Oyun ve drama yöntemi ile programlama öğretimini uygular.
  • Programlama öğretimi için örnek bir oyun geliştirir.
  • Programlama öğretimi için örnek bir oyun planlar.
  • Programlama öğretimi için örnek bir oyun uygular.
  • Programlama öğretimi için örnek bir drama uygulaması geliştirir.
  • Programlama öğretimi için örnek bir drama uygulaması planlar.
  • Programlama öğretimi için örnek bir drama uygulaması uygular.
  • Blok tabanlı araçlar ile programlama öğretimi geliştirir.
  • Blok tabanlı araçlar ile programlama öğretimi planlar.
  • Blok tabanlı araçlar ile programlama öğretimi uygular.
  • Programlama öğretimi için blok tabanlı örnek bir uygulama geliştirir.
  • Programlama öğretimi için blok tabanlı örnek bir uygulama planlar.
  • Programlama öğretimi için blok tabanlı örnek bir uygulama uygular.
  • Mobil uygulama çalışma ve tasarım ilkelerini açıklayabilecek.
  • Mobil uygulama çalışma ve tasarım ilkelerini planlar.
  • Mobil uygulama çalışma ve tasarım ilkelerini uygular.
  • Oyun uygulamalarını geliştirir.
  • Oyun uygulamalarını planlar.
  • Oyun uygulamalarını uygular.
  • Mobil uygulamalarda temel veri tabanı işlemlerini açıklayabilecek.
  • Mobil uygulamalarda temel veri tabanı işlemlerini planlar.
  • Mobil uygulamalarda temel veri tabanı işlemlerini uygular.
  • Programlama becerilerinin değerlendirilmesi amacıyla kullanılabilecek yöntem ve yaklaşımları açıklayabilecek.
  • Programlama becerilerinin değerlendirilmesi amacıyla kullanılabilecek yöntem ve yaklaşımları planlar.
  • Programlama becerilerinin değerlendirilmesi amacıyla kullanılabilecek yöntem ve yaklaşımları uygular.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri