Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Endüstriyel Pazarlama
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Öğrenciler endustriyel pazarlama ilkeleri ile ilgili temel kavram ve ilkelerini tanımlayabilecektir.
  • Endüstriyel Pazarlama kavramını tanımlar.
  • Pazarlamanın gelişim sürecini tanımlayarak bu süreç içinde çeşitli işletmelerin yerini belirleyebilir.
  • Öğrenciler tüketici ve endüstriyel pazarı analiz edebilecektir.
  • Pazar kavramını tanımlar.
  • Tüketici ve endüstriyel pazarların özelliklerini tanımlar.
  • Öğrenciler makro-mikro çevresel faktörler ile pazarlama arasındaki ilişkileri açıklayabilecektir.
  • Pazarlama ile ilgili makro çevresel faktörleri tanımlar.
  • Pazarlama ile ilgili mikro çevresel faktörleri tanımlar.
  • Pazarlama kararları üzerinde makro-mikro faktörleri yorumlar.
  • Öğrenciler endüstriyel pazarda pazarlama bilgi sistemleri ve pazarlama araştırması uygulamalarını tanıyabilecektir.
  • Öğrenciler endüstriyel pazar bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklar.
  • Pazar bölümleme ve konumlandırmayı açıklar.
  • Pazar bölümlendirme tiplerini tanımlar.
  • Ürünler için pazar bölümleme, hedef pazar seçme ve konumlandırma ile ilgili örnek uygulamalar planlar.
  • Öğrenciler pazarlama yöneticilerinin uygulayabildiği endüstriyel pazarlama karması stratejilerini açıklayabilecektir.
  • Pazarlama karma elemanlarını tanımlar.
  • Ürün ve marka ile ilgili stratejileri açıklar.
  • Fiyatla ilgili kavramları ve fiyatlandırma yöntemlerini tanımlar.
  • Dağıtımla ilgili kavramları ve dağıtım kanalındaki aracıları açıklar.
  • Tutundurma ve tutundurma karması elemanlarını tanımlar.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri