Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İletişimi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Pazarlama iletişiminin önemini ve kapsamını yorumlayabilecektir İletişim kavramı ve sürecini açıklar. Pazarlama iletişimi ve unsurlarını tanımlar. Kurumlar ve tüketiciler için pazarlama iletişiminin önemini betimler. Pazarlama iletişimindeki temel gelişmeleri betimler. Pazarlama iletişimi yaklaşım ve uygulamalarını tartışabilecektir. Geleneksel pazarlama iletişimi yaklaşımını ve uygulamalarını açıklar. Bütünleşik pazarlama iletişimini yaklaşımını ve gelişme nedenlerini betimler. Bütünleşik pazarlama iletişiminin yararlarını ve zorluklarını yorumlar. Geleneksel ve bütünleşik yaklaşımları yorumlar. Pazarlama iletişimi etkinlerini ayırt edebilecektir. Tutundurma karması olarak; reklam, halkla ilişkiler ve duyurum, satış tutundurma ve kişisel satışı betimler. Pazarlama karması unsurlarından; ürün, dağıtım ve fiyatın iletişim boyutunu yorumlar. Doğrudan pazarlama, sponsorluk, amaca yönelik pazarlama ve marka yerleştirme gibi diğer pazarlama iletişimi unsurlarını örneklendirir. Bütünleşik bir yaklaşımla pazarlama iletişimi planı geliştirir. Pazarlama iletişiminde yeni eğilimleri ve uygulamaları yorumlayabilecektir. Tüketicilerdeki değişmeleri ve bunların pazarlama iletişimi uygulamalarına etkilerini sorgular. Teknolojideki değişmeleri ve pazarlama iletişimine etkisini örneklendirir. Bütünleşik pazarlama iletişimini ve önemini tartışır

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri