Anadolu Info Package Anadolu Info Package
  • Info on the Institution
  • Info on Degree Programmes
  • Info for Students
  • Turkish
    • Turkish Turkish
    • English English
Profile of the Programme Specific Admission Requirements Qualification Requirements and Regulations Recognition of Prior Learning Educational Staff Programme Director & ECTS Coord. Field Qualifications Key Learning Outcomes Course Structure Diagram with Credits Matrix of Program Outcomes&Field Qualifications Matrix of Course& Program Qualifications Examination Regulations, Assessment and Grading Graduation Requirements Access to Further Studies Occupational Profiles of Graduates
  • Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • Department of Business Administration
  • Course Structure Diagram with Credits
  • Marketing Communication
  • Learning Outcomes
  • Description
  • Content
  • Learning Outcomes
  • Learning Activities and Teaching Methods
  • Course's Contribution to Prog.
  • Assessment Methods

  • Pazarlama iletişiminin önemini ve kapsamını yorumlayabilecektir İletişim kavramı ve sürecini açıklar. Pazarlama iletişimi ve unsurlarını tanımlar. Kurumlar ve tüketiciler için pazarlama iletişiminin önemini betimler. Pazarlama iletişimindeki temel gelişmeleri betimler. Pazarlama iletişimi yaklaşım ve uygulamalarını tartışabilecektir. Geleneksel pazarlama iletişimi yaklaşımını ve uygulamalarını açıklar. Bütünleşik pazarlama iletişimini yaklaşımını ve gelişme nedenlerini betimler. Bütünleşik pazarlama iletişiminin yararlarını ve zorluklarını yorumlar. Geleneksel ve bütünleşik yaklaşımları yorumlar. Pazarlama iletişimi etkinlerini ayırt edebilecektir. Tutundurma karması olarak; reklam, halkla ilişkiler ve duyurum, satış tutundurma ve kişisel satışı betimler. Pazarlama karması unsurlarından; ürün, dağıtım ve fiyatın iletişim boyutunu yorumlar. Doğrudan pazarlama, sponsorluk, amaca yönelik pazarlama ve marka yerleştirme gibi diğer pazarlama iletişimi unsurlarını örneklendirir. Bütünleşik bir yaklaşımla pazarlama iletişimi planı geliştirir. Pazarlama iletişiminde yeni eğilimleri ve uygulamaları yorumlayabilecektir. Tüketicilerdeki değişmeleri ve bunların pazarlama iletişimi uygulamalarına etkilerini sorgular. Teknolojideki değişmeleri ve pazarlama iletişimine etkisini örneklendirir. Bütünleşik pazarlama iletişimini ve önemini tartışır

  • Info on the Institution
  • Name and Adress
  • Academic Calendar
  • Academic Authorities
  • General Description
  • List of Programmes Offered
  • General Admission Requirements
  • Recognition of Prior Learning
  • Registration Procedures
  • ECTS Credit Allocation
  • Academic Guidance
  • Info on Degree Programmes
  • Doctorate Degree / Proficieny in Arts
  • Master's Degree
  • Bachelor's Degree
  • Associate Degree
  • Open&Distance Education
  • Info for Students
  • Cost of living
  • Accommodation
  • Meals
  • Medical Facilities
  • Facilities for Special Needs Students
  • Insurance
  • Financial Support for Students
  • Student Affairs Office
  • Info for Students
  • Learning Facilities
  • International Programmes
  • Practical Information for Mobile Students
  • Language courses
  • Internships
  • Sports and Leisure Facilities
  • Student Associations