Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eskişehir Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İletişimi
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Pazarlama iletişiminin önemini ve kapsamını yorumlayabilecektir
  • İletişim kavramı ve sürecini açıklar.
  • Pazarlama iletişimi ve unsurlarını tanımlar.
  • Kurumlar ve tüketiciler için pazarlama iletişiminin önemini betimler.
  • Pazarlama iletişimindeki temel gelişmeleri betimler.
  • Pazarlama iletişimi yaklaşım ve uygulamalarını tartışabilecektir.
  • Geleneksel pazarlama iletişimi yaklaşımını ve uygulamalarını açıklar.
  • Bütünleşik pazarlama iletişimini yaklaşımını ve gelişme nedenlerini betimler.
  • Bütünleşik pazarlama iletişiminin yararlarını ve zorluklarını yorumlar.
  • Geleneksel ve bütünleşik yaklaşımları yorumlar.
  • Pazarlama iletişimi etkinlerini ayırt edebilecektir.
  • Tutundurma karması olarak; reklam, halkla ilişkiler ve duyurum, satış tutundurma ve kişisel satışı betimler.
  • Pazarlama karması unsurlarından; ürün, dağıtım ve fiyatın iletişim boyutunu yorumlar.
  • Doğrudan pazarlama, sponsorluk, amaca yönelik pazarlama ve marka yerleştirme gibi diğer pazarlama iletişimi unsurlarını örneklendirir.
  • Bütünleşik bir yaklaşımla pazarlama iletişimi planı geliştirir.
  • Pazarlama iletişiminde yeni eğilimleri ve uygulamaları yorumlayabilecektir.
  • Tüketicilerdeki değişmeleri ve bunların pazarlama iletişimi uygulamalarına etkilerini sorgular.
  • Teknolojideki değişmeleri ve pazarlama iletişimine etkisini örneklendirir.
  • Bütünleşik pazarlama iletişimini ve önemini tartışır

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri