Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Mesleki Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
DOÇ. DR. AYLA TOPUZ SAVAŞ |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
|
Okuma Listesi |
*Terence Shimp, Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications, Australia : South-Western, c2013.Kenneth E. Clow, Donald Baack, 2013. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Pearson; 6 edition.George E. Belch and Michael A. Belch, 2014. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, McGraw-Hill; 10th editionYavuz Odabaşı ve Mine Oyman. Pazarlama İletişimi Yönetimi 2014, İstanbul: MediaCat Yayınları.Uğur Batı Marketink ya da Farketink, İyi Yayınları.Taşlar Yerinden Oynarken Dijital Pazarlamanın Kuralları (Ed. Fatoş Karahasan) Doğan Kitap 2014*MediaCat Dergisi *The Brandage Dergisi *Marketing Türkiye Dergisi *Harvard Business Review Türkiye DergisiBrandmap |
Değerlendirme |
1 ara ve 1 final sınavı |
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Pazarlama İletişimi Kavramı ve Kapsamı, Pazarlama İletişimindeki değişimler, Reklam Etkinlikleri ve YönetimiHalkla İlişkiler Türleri ve Araçları, Kişisel Satış ve Satış Gücü Yönetimi Satış Tutundurma Karması ve YönetimiÜrün ve Ambalajın İletişim Boyutu, Dağıtım ve Fiyatın İletişim Boyutu, Doğrudan Pazarlama, Sponsorluk ve Amaca Yönelik Pazarlama, Marka İletişimi ve Marka Yerleştirme, Ticari Fuarlar ve Sergiler, Pazarlama İletişimi Planlama Süreci, Pazarlama İletişiminin Sosyal Sorumluluk ve Etik Boyutu |