Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eskişehir Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İletişimi
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlama İletişimi İSN254 III.YARIYIL 3+0 3.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Mesleki Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları DOÇ. DR. AYLA TOPUZ SAVAŞ
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler
Okuma Listesi *Terence Shimp, Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications, Australia : South-Western, c2013.Kenneth E. Clow, Donald Baack, 2013. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Pearson; 6 edition.George E. Belch and Michael A. Belch, 2014. Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, McGraw-Hill; 10th editionYavuz Odabaşı ve Mine Oyman. Pazarlama İletişimi Yönetimi 2014, İstanbul: MediaCat Yayınları.Uğur Batı Marketink ya da Farketink, İyi Yayınları.Taşlar Yerinden Oynarken Dijital Pazarlamanın Kuralları (Ed. Fatoş Karahasan) Doğan Kitap 2014*MediaCat Dergisi *The Brandage Dergisi *Marketing Türkiye Dergisi *Harvard Business Review Türkiye DergisiBrandmap
Değerlendirme 1 ara ve 1 final sınavı
Staj & Uygulama Yok
Katalog İçeriği Pazarlama İletişimi Kavramı ve Kapsamı, Pazarlama İletişimindeki değişimler, Reklam Etkinlikleri ve YönetimiHalkla İlişkiler Türleri ve Araçları, Kişisel Satış ve Satış Gücü Yönetimi Satış Tutundurma Karması ve YönetimiÜrün ve Ambalajın İletişim Boyutu, Dağıtım ve Fiyatın İletişim Boyutu, Doğrudan Pazarlama, Sponsorluk ve Amaca Yönelik Pazarlama, Marka İletişimi ve Marka Yerleştirme, Ticari Fuarlar ve Sergiler, Pazarlama İletişimi Planlama Süreci, Pazarlama İletişiminin Sosyal Sorumluluk ve Etik Boyutu

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri