Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Eskişehir Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • Pazarlama Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Tüketici Davranışları
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Tüketici davranışları tüketicilerin çeşitli mal ve hizmet satın alma konusunda karar verme açısından yapılan birtakım eylemlerden oluşur.
  • Tüketicinin ya bir ürün satın alması veya başka bir seçenek lehine reddetmesi durumunda, motive olduğu psikolojik ve diğer faktörler üzerinde durulacak.
  • Başarılı bir pazarlama kampanyası oluşturmak için, bazı faktörlerin öğrenilmesi ve tüketicilerin alışveriş yapmak için motive edici bu davranışları kullanması gerekliğini öğrenmek
  • Tüketici davranışlarını etkileyen önemli unsurlardan birisinin de tüketicinin kendi görüntüsü olduğu,
  • Kendilerini iyi hissetmek için, hayranlık duyulması için, başkalarından onay almak için genellikle olağandışı çabalar sarfedeceklerdir.
  • Son moda kıyafetler ve en donanımlı, en yeni arabayı satın almak, doğru yerlerde görülmek son derece önemli olabilir. Buna karşın, başkalarının ne düşündüğü ile daha az ilgilenen kişiler, muhtemelen pratik olarak gördükleri ve onlara ihtiyaç duydukları konfor ve hizmeti sağlayacak bir alışveriş yapmaya odaklanacaklardır.
  • Tüketici davranışının şekillenmesinde kültürel faktörlerin rolü
  • In bazı kültürlerde, satın almadan önce fiyat üzerinden pazarlık sürecinin önemli bir parçası olarak kabul edilir.
  • Sosyal baskının ve çevrenin tüketici davranışı üzerinde önemli bir etkisi vardır ve bu çok önemli bir faktördür.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri