Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri EğtABD-Doktora
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi Programı (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Çoklu Ortamlar: Tasarım ve Uygulamalar
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Çoklu ortamların genel özelliklerini açıklayabilecektir.
  • Çoklu ortam kavramını tanımlar.
  • Çoklu ortamla ilişkili bileşenleri tanımlar.
  • Çoklu ortam türlerini açıklar.
  • Çoklu ortamın sahip olması gereken özellikleri sıralar.
  • Çoklu ortamlarda öğrenmenin oluşumunu kavramsal ve kuramsal çerçeveye göre analiz edebilecektir.
  • Çoklu ortamla ilgili öğrenme kuramlarını açıklar.
  • Alanyazındaki araştırmalara dayalı olarak çoklu ortamın öğrenmeye etkisini tartışır.
  • Çoklu ortamla öğrenme sürecinin aşamalarını açıklar.
  • Çoklu ortamlarda öğrenme sürecini uygulama örneklerini dikkate alarak sorgular.
  • Çoklu ortamla öğrenme süreçlerinin tasarımını açıklayabilecektir.
  • Çoklu ortam tasarım yaklaşımlarını açıklar.
  • Çoklu ortam tasarım aşamalarını sıralar.
  • Çoklu ortamla tasarım aşamalarında gerçekleştirilen işlemleri açıklar.
  • Çoklu ortam tasarım ilkelerini değerlendirebilecektir.
  • Çoklu ortam tasarım ilkelerini açıklar.
  • Çoklu ortam tasarım ilkelerinin öğretim ortamlarının tasarımında kullanımını sorgular.
  • Çoklu ortam tasarım ilkelerinin öğretim ortamlarının tasarımında kullanımına ilişkin öneriler geliştirir.
  • Çoklu ortam olarak tasarlanan öğrenme ortamlarının uygunluğunu değerlendirebilecektir.
  • Çoklu ortam olarak tasarlanan öğrenme ortamları için değerlendirme ölçütleri geliştirir.
  • Çoklu ortam olarak tasarlanan bir öğrenme ortamını ölçütlere dayalı olarak değerlendirir.
  • Çoklu ortam olarak tasarlanan öğrenme ortamının değerlendirilme sonuçlarına dayalı olarak öneriler geliştirir.
  • Çoklu ortamla öğrenmeye ilişkin bir araştırmayı eleştirel olarak değerlendirir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri