Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. IŞIL KABAKÇI YURDAKUL |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Lisansüstü danışman tarafından öğrenci gereksinimlerine göre belirlenmektedir. |
Okuma Listesi |
Mayer, R. E. (Ed.). (2005). The Cambridge handbook of multimedia learning. Cambridge university press.Clark, R. C., & Mayer, R. E. (2016). E-learning and the science of instruction: Proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. John Wiley & Sons.Mayer, R. E., & Alexander, P. A. (Eds.). (2016). Handbook of research on learning and instruction. Taylor & Francis. |
Değerlendirme |
Değerlendirme başlıkları 1 ara sınav, 1 ödev ve 1 final projesinden oluşmaktadır. |
Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
Katalog İçeriği |
Çoklu Ortam: Temel kavramlar ve genel özellikleri; Çoklu Ortamla Öğrenme Kuramları: İkili kodlama kuramı, Bilişselyük kuramı; Çoklu Ortamın Öğrenmeye Etkisi; Çoklu Ortamla Öğrenme Aşamaları; Çoklu Ortamla ÖğrenmeninTasarlanması; Çoklu Ortam Tasarım Yaklaşımları ve İlkeleri: Zamansal ve mekansal bitişiklik ilkesi, Tutarlılıkilkesi, Gereklilik İlkesi, Bireysel farklılıklar ilkesi; Çoklu Ortamların Uygulanma Örnekleri; Çoklu Ortamla Tasarlanan Öğrenme Ortamlarını Değerlendirme. |