Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri EğtABD-Doktora
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi Programı (Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Çoklu Ortamlar: Tasarım ve Uygulamalar
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Çoklu Ortamlar: Tasarım ve Uygulamalar BTÖ604 I.YARIYIL 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Elemanları PROF. DR. IŞIL KABAKÇI YURDAKUL
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Lisansüstü danışman tarafından öğrenci gereksinimlerine göre belirlenmektedir.
Okuma Listesi Mayer, R. E. (Ed.). (2005). The Cambridge handbook of multimedia learning. Cambridge university press.Clark, R. C., & Mayer, R. E. (2016). E-learning and the science of instruction: Proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. John Wiley & Sons.Mayer, R. E., & Alexander, P. A. (Eds.). (2016). Handbook of research on learning and instruction. Taylor & Francis.
Değerlendirme Değerlendirme başlıkları 1 ara sınav, 1 ödev ve 1 final projesinden oluşmaktadır. 
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
Katalog İçeriği Çoklu Ortam: Temel kavramlar ve genel özellikleri; Çoklu Ortamla Öğrenme Kuramları: İkili kodlama kuramı, Bilişselyük kuramı; Çoklu Ortamın Öğrenmeye Etkisi; Çoklu Ortamla Öğrenme Aşamaları; Çoklu Ortamla ÖğrenmeninTasarlanması; Çoklu Ortam Tasarım Yaklaşımları ve İlkeleri: Zamansal ve mekansal bitişiklik ilkesi, Tutarlılıkilkesi, Gereklilik İlkesi, Bireysel farklılıklar ilkesi; Çoklu Ortamların Uygulanma Örnekleri; Çoklu Ortamla Tasarlanan Öğrenme Ortamlarını Değerlendirme.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri