Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu Anabilim Dalı
  • Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu ABD Tezsiz YL
  • Eğitim Teknolojileri Uzaktan Eğt.Tzs.Y.L.Prog.
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Kuramdan Uygulamaya Öğretim Tasarımı
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Öğretim tasarımının temel özelliklerini açıklayabilecektir.
  • Öğretim tasarımına temel bileşenlerini sıralar.
  • Öğretim tasarımının temel bileşenleri arasındaki ilişkileri yorumlar.
  • Öğretim tasarımı kavramını tanımlar.
  • Öğretim tasarımının öğretim sürecindeki yerini açıklar.
  • Öğretim tasarımının temel amacını açıklar.
  • Öğretim tasarımının kuramsal temellerini tartışabilecektir.
  • Öğretim tasarımının tarihsel gelişimini inceler.
  • Öğretim tasarımında sistem yaklaşımının yerini sorgular.
  • Öğretim tasarımıyla ilgili modelleri inceler.
  • Öğretim tasarımı modellerini özellikleri açısından sorgular.
  • Öğretim tasarımının temel aşamalarını açıklayabilecektir.
  • Öğretim tasarımının aşamalarını sıralar.
  • Öğretim tasarımı aşamalarında yapılan işlemleri açıklar.
  • Öğretim tasarımının her bir aşamasındaki işlemlerin çıktılarını açıklar.
  • Temel öğretim tasarımı modeline göre bir eğitim gereksinimini karşılamaya yönelik bir öğretim etkinliği tasarlayabilecektir.
  • Bir eğitim kurumunun temel olarak gereksinimini belirler.
  • Belirlenen eğitim gereksinimine yönelik çözümleme aşamasını tasarlar.
  • Çözümleme aşamasında elde edilen bilgilere göre tasarım aşamasını planlar.
  • Tasarım aşamasında alınan kararlara bağlı olarak uygulama aşamasını tasarlar.
  • Uygulama aşamasında oluşturulan tasarıma bağlı olarak geliştirme aşamasını yapılandırır.
  • Geliştirilen tasarımın değerlendirme aşamasını planlar.
  • Geliştirilen öğretim tasarımını raporlaştırır.
  • Geliştirilen öğretim tasarımının tasarım ilkelerine uygunluğunu değerlendirebilecektir.
  • Geliştirilen tasarımı çözümleme aşamasında yapılması gereken işlemler açısından tartışır.
  • Geliştirilen tasarımı tasarım aşamasında yapılması gereken işlemler açısından sorgular.
  • Geliştirilen tasarımı uygulama aşamasında yapılması gereken işlemler açısından değerlendirir.
  • Geliştirilen tasarımı geliştirme aşamasında yapılması gereken işlemler açısından tartışır.
  • Geliştirilen tasarımı değerlendirme aşamasında yapılması gereken işlemler açısından irdeler.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri