Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İletişim Bilimleri Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Halkla İlişkilerde Teori ve Uygulamalar
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Halkla ilişkiler planlamasının taslağını hazırlayabilecektir. a. Halkla ilişkiler bağlamında gelen iletişim sorununa ilişkin sorunları ifade eder. b. İletişim sorunlarına ilişkin araştırma alanlarını listeler. c. Araştırma sonuçlarını anlatır. d. İletişim sorunu ve araştırma bulgularına ilişkin hedef kitleleri tanımlar. e. Hedef kitlelere yönelik mesaj stratejilerini anlatır. f. Hedef kitlelere iletilecek mesajları uygulama boyutunda tekrarlar. g. Uygulama boyutunda yatıcı çalışmaları örnekler. h. Mesajların hedef kitlelerde anlaşılıp anlaşılmadığının değerlendirmesini yorumlar.
  • Kurumsal iletişim boyutlarını açıklayabilecektir. a. Kurumsal kimlik öğelerini tanımlar. b. Kurumsal kimlik öğelerini örneklendirir. c. Kurumsal iletişim araçlarını ifade eder. d. Kurumsal iletişimin önemini aktarır. e. Kriz yönetimi kavramını tanımlar. f. Konu yönetimi kavramını tanımlar. g. Sponsorluk kavramını tanımlar. h. Kurumiçi halkla ilişkilerin önemini anlatır. i. Kurumiçi halkla ilişkiler politikalarını listeler. j. Kurumiçi halkla ilişkiler stratejilerini tanımlar.
  • Halkla ilişkiler kavramının pazarlama iletişimi içindeki yerini açıklayabilecektir. a. Halkla ilişkiler kavramının pazarlama bileşenleri içerisindeki yerini betimler. b. Pazarlamacıların halkla ilişkilere bakış açısını açıklar. c. Halkla ilişkilercilerin pazarlamaya bakış açısını betimler. d. Pazarlama amaçlı halkla ilişkilerin, kurumsal halkla ilişkilerden farkını belirtir. e. Pazarlama amaçlı halkla ilişkilerin araçlarını listeler. f. Pazarlama amaçlı halkla ilişkilerin stratejilerini özetler. g. Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarını ayırt eder. h. Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarını örneklendirir.
  • Sosyal sorumluluk kavramını betimleyebilecektir. a. Sosyal sorumluluk kavramını tanımlar. b. Sosyal sorumluluk çalışmalarında hedef kitleleri betimler. c. Sosyal sorumluluk çalışmalarında karşılaşılan engelleri tanımlar. d. Sosyal sorumluluk çalışmalarında yer alan stratejileri açıklar. e. Sosyal sorumluluk uygulamalarında kullanılan araçları listeler. f. Sosyal sorumluluk uygulamalarını örneklendirir.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri