Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • İletişim Bilimleri Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Bitirme Projesi II
  • Öğrenme Çıktıları
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

  • Bu modülün sonunda öğrenciler müşteriden alınan brifin iletişim stratejisine dönüştürülmesi sürecini kavrayabilecektir.
  • Müşteri brifine hazırlıklı olarak katılmak için gerekli çalışmaları yapar.
  • Müşteri brifinden en üst düzeyde yararlanmak için sorulması gereken soruları saptar.
  • Brif sürecini sorularla yönlendirir.
  • Brif sonrası kampanya grubu toplantısını düzenler ve iş bölümü yapar.
  • Alınan brifteki iletişim sorunu ya da iletişim fırsatını belirler.
  • Belirlenen iletişim sorunu ya da fırsatını iletişim stratejisi biçiminde ifade eder.
  • Bu modülün sonunda öğrenciler kurumsal iletişim hedeflerini, etkili ve uygulanabilir iletişim stratejilerine dönüştürebilecektir.
  • Marka, kurum ya da kuruluşun iletişim hedeflerini tanımlar.
  • Bu iletişim hedefleri içinde halkla ilişkiler çalışmasıyla ulaşılabilecek olanları ayırt eder.
  • İletişim hedefiyle iletişim sorunu arasındaki farkı tanımlar.
  • Marka, kurum ya da kuruluşun önceki iletişim çalışmalarını analiz eder.
  • Bu modülün sonunda öğrenciler kampanya planlaması aşamalarına uygun olarak bir kampanya planı geliştirir.
  • Yönetici özetini oluşturur.
  • Durum analizi bileşenlerini plan içinde ayrı başlıklar altında sıralar.
  • İletişim stratejisini yalın bir dille yazar.
  • Kullanacağı iletişim araçlarını saptar ve plan içinde gerekçelendirir.
  • Yaratıcı uygulamaları plan içinde verir ve gerekçelendirir.
  • Saptamış olduğu iletişim stratejisine uygun medya seçimi ve planını rapor içinde belirtir.
  • Saptamış olduğu iletişim hedeflerine ne oranda ulaştığını saptayacak kampanya sonrası ölçüm araçlarını saptar ve rapor içinde gerekçelendirir.
  • Bu modül sonunda öğrenciler halkla ilişkiler ajansına uygun takım çalışması gerçekleştirebilecektir.
  • Danışmanıyla düzenli olarak toplanır.
  • Grup içindeki iş bölümüne sadık kalarak kendisine verilen ya da kendisinin seçtiği görevi düzenli biçimde gerçekleştirir.
  • Kampanya grubuyla düzenli iletişim içinde olur.
  • Danışmanıyla düzenli iletişim içinde olur.
  • Bu modül sonunda öğrenci etkili bir kampanya sunuşu gerçekleştirebilecektir.
  • Kampanya grubu danışmanına prova sunuşu yapar.
  • Sunuşa uygun biçimde giyinir.
  • Sunuş zaman planına uyar.
  • Sunuş öncesi teknik hazırlıkları tamamlar.
  • Sunuşa ahenkli ve etkili biçimde katılır.
  • Kampanya planı ve görsel malzemelerini sunar.
  • Kampanya raporunda yapılması gereken değişiklikleri yapar ve raporu zaman planına uygun olarak teslim eder.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri