Ders Dili |
Türkçe |
Ders Türü |
Zorunlu Dersler |
Öğretim Elemanları |
PROF. DR. FERRUH UZTUĞ, PROF. DR. NECİP SERDAR SEVER, PROF. DR. RASİME AYHAN YILMAZ, PROF. DR. ATILIM ONAY, DR. ÖĞR. ÜYESİ LEVENT ÖZKOÇAK, ÖĞR. GÖR. MİNE ŞEN, PROF. DR. SEVİL BAYÇU, PROF. DR. MESUDE CANAN ÖZTÜRK |
Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır. |
Önerilen Dersler |
Bu ders için önerilen herhangi bir program bulunmamaktadır. |
Okuma Listesi |
|
Değerlendirme |
|
Staj & Uygulama |
Yok |
Katalog İçeriği |
Kampanya Konusunun Belirlenmesi; Kurum ya da Ürünün Seçimi; Brief Alma ve Ön Değerlendirme; Kampanya Planlaması: Durum analizi, İçsel ve dışsal analiz, Araştırma, Hedef kitlelerin belirlenmesi, Hedef kitle özellikleri, Nihai hedefin belirlenmesi; Amaçların Hedef Kitleler Temelinde Belirlenmesi, Faaliyetlerin Oluşturulması; Tasarım; Yaratıcı Çalışmalar; Kampanya Uygulama Takvimi; Bütçe; Sunuş ve Planlama ve Hazırlıkları; Değerlendirme. |