| 1 |
Etkileşimli öğretim yazılımları geliştirebilme |
X |
|
|
|
| 2 |
Eğitim amaçlı web ortamları geliştirebilme |
X |
|
|
|
| 3 |
Bir programlama dili kullanarak veritabanı uygulamalarını kapsayan gereksinime uygun program yazabilme |
X |
|
|
|
| 4 |
Veritabanı uygulamalarını kapsayan bir web sunucusu kurabilme |
X |
|
|
|
| 5 |
Ölçme ve değerlendirme tekniklerini kullanarak öğrenci başarısını değerlendirebilme |
X |
|
|
|
| 6 |
Ofis yazılımlarını (MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint …) ileri düzeyde kullanabilme |
|
|
X |
|
| 7 |
Bilgisayar ağ sisteminde karşılaşılan sorunları çözebilme |
X |
|
|
|
| 8 |
Bir sistem yazılımını (Windows, Linux, Pardus vb…) ileri düzeyde kullanabilme |
X |
|
|
|
| 9 |
Bir grafik işleme yazılımını (PhotoShop, Fireworks, Freehand vb…) ileri düzeyde kullanabilme |
X |
|
|
|
| 10 |
Bir öğrenme yönetim sistemi yazılımını (Moodle, WebCT, Jumla vb…) ileri düzeyde kullanabilme |
X |
|
|
|
| 11 |
Bir bilgisayar ağ sistemini yapılandırabilme |
X |
|
|
|
| 12 |
Bilgisayar donanımına ilişkin karşılaşılan sorunları çözebilme |
X |
|
|
|
| 13 |
Öğrenen gereksinimlerine yönelik güvenli öğrenme ortamları tasarlayabilme |
X |
|
|
|
| 14 |
Eğitim alanındaki teknolojilerin yaygınlaşmasına ve alanındaki konularda liderlik edebilme |
X |
|
|
|
| 15 |
Öğrenme-öğretme sürecini güncel BİT ile bütünleştirebilme |
|
|
X |
|
| 16 |
Konu alanı öğretimine uygun öğretim materyalleri geliştirebilme |
X |
|
|
|
| 17 |
Konu alanı öğretimine uygun yöntem, teknik, araç-gereç ve materyalleri etkili bir şekilde kullanabilme |
|
X |
|
|
| 18 |
Konu alanı öğretimine yönelik etkinlikler düzenleyebilme |
X |
|
|
|
| 19 |
Edindiği bilgileri bütüncül biçimde kullanarak konu alanı öğretimine yönelik öğretim planı hazırlayabilme |
X |
|
|
|
| 20 |
Bir araştırmayı bilimsel araştırma sürecine uygun olarak gerçekleştirebilme |
|
|
|
X |
| 21 |
Farklı kaynaklardan ulaşılan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini değerlendirebilme |
|
|
|
X |
| 22 |
Mesleğiyle ilgili temel düzeyde yabancı dil kullanabilme |
|
X |
|
|
| 23 |
Toplumun güncel sorunlarını çözmeye yönelik projeler üretebilme |
X |
|
|
|
| 24 |
Kişisel ve mesleki gelişime açık olma |
|
|
X |
|
| 25 |
Mesleğiyle ilgili konularda toplumla ve meslektaşlarıyla bilgi paylaşabilme |
|
X |
|
|
| 26 |
Mesleki ve etik kurallara uyabilme |
|
|
|
X |
| 27 |
İş birliğine dayalı uygulamalarda görev alabilme |
|
X |
|
|
| 28 |
Disiplinler ve kültürler arası çalışabilme |
X |
|
|
|
| 29 |
Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyebilme |
|
|
X |
|
| 30 |
Toplumsal duyarlılığa sahip olma |
X |
|
|
|
| 31 |
Bilgi okuryazarı olma |
|
|
|
X |
| 32 |
Toplam kalite yönetimi yaklaşımına yönelik farkındalık geliştirebilme |
|
|
X |
|
| 33 |
Sanatsal ve kültürel etkinlikleri takip edebilme |
X |
|
|
|