1 |
Sahip olduğu matematik öğretim bilgisini geliştirir. |
|
|
|
X |
2 |
Sahip olduğu alan bilgisini geliştirir.\n |
|
|
|
X |
3 |
Sahip olduğu pedagoji bilgisini geliştirir.\n |
|
|
|
X |
4 |
Matematik eğitiminin diğer disiplinlerle ilişkisinin farkına varır.\n |
|
|
|
X |
5 |
Matematik eğitim alanında geliştirmiş olduğu bilgiyi bilimsel araştırma yapma sürecinde kullanır.\n |
|
X |
|
|
6 |
Matematik eğitim alanında geliştirmiş olduğu bilgiyi matematik öğretimi sürecine uygular. |
|
|
|
X |
7 |
Matematik eğitiminin diğer disiplinlerle ilişkisini kurar.\n |
|
|
X |
|
8 |
Matematik eğitimi alanında karşılaşılan bir sorunun çözümü için, bağımsız olarak, bilimsel bir araştırmayı planlar, uygular, elde edilen verileri analiz edip sonuçlarını değerlendirir. |
|
X |
|
|
9 |
Matematik öğretimine yönelik öngörülmeyen durumlarda çeşitli yaklaşımlar geliştirir ve çözüm üretir. \n |
|
X |
|
|
10 |
Öğrenme ve araştırmaya yönelik bireysel sorumluluk alır ve yerine getirir.\n |
X |
|
|
|
11 |
Matematik eğitimi alanında kazanmış olduğu uzmanlık düzeyindeki bilgilerine dayalı olarak sorunların çözümüne rehberlik eder.\n |
X |
|
|
|
12 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.\n |
|
|
X |
|
13 |
Matematik eğitimi alanına ilişkin çalışmaları sentezler. |
X |
|
|
|
14 |
Mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal, kültürel ve toplumsal normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, geliştirmek ve değiştirmek için girişimlerde bulunur.\n |
X |
|
|
|
15 |
Mesleki gelişimleri uluslararası düzeyde en az bir yabancı dili kullanarak takip edebilir ve meslektaşlarıyla paylaşır.\n |
X |
|
|
|
16 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinden etkin şekilde olarak yararlanır. |
|
X |
|
|
17 |
Matematik eğitimi ve disiplinler arası yürütülen çalışmalarda toplumsal, bilimsel ve etik değerlerin farkında olarak araştırma sürecini bu değerler çerçevesinde yürütür. |
|
X |
|
|
18 |
Matematik eğitimi alanındaki politika ve uygulamaları takip eder ve değerlendirir.\n |
X |
|
|
|