1 |
Dilbilim, dil bilimleri, dil öğretimi, edebiyat, çeviribilim ve eğitim bilimleri alanlarında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirme ve derinleştirme becerisi |
|
|
|
X |
2 |
Almanca dili öğretimi alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi değerlendirme |
|
|
|
X |
3 |
Kendini bir birey olarak tanıyabilme, yaratıcı ve güçlü yönlerini kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
4 |
Demokrasi, insan hakları, toplumsal, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranma becerisi |
|
|
|
X |
5 |
Dil öğrenme stratejilerini etkili şekilde kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
6 |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı yazılı metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi |
|
|
|
X |
7 |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşacakları farklı sözlü metinleri anlama, yorumlama ve değerlendirebilme becerisi |
|
|
|
X |
8 |
Günlük ve mesleki hayatta karşılaşabilecekleri farklı ortamlarda sözel iletişim kurabilme becerisi |
|
|
|
X |
9 |
Yazma sürecini etkili olarak kullanarak farklı türde metinler oluşturabilme becerisi |
|
|
|
X |
10 |
Dile özgü kavramları ve kavramlar arasındaki ilişkileri kavrayabilme becerisi |
|
|
|
X |
11 |
İnsan dilinin özellikleri, yapısı ve işleyişini anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
12 |
Almancayı anadil düzeyine yakın kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
13 |
Dil öğretmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
14 |
Dil öğretmeye ilişkin kavram ve süreçleri anlamaya ve çözümlemeye yönelik bilgiye sahip olma ve kullanabilme becerisi |
|
|
|
X |
15 |
Mesleki özgüven kazanmış olma (Bir öğretmen olarak kendini yeterli bulma) |
|
|
|
X |
16 |
Sosyal, kültürel ve toplumsal sorumlulukları kavrama, benimseme ve uygulama becerisi |
|
|
|
X |
17 |
Yaşamboyu öğrenme sürecinin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi\n\nDüzenle |
|
|
|
X |
18 |
Almanca dil yetilerini sürekli geliştirme becerisi |
|
|
|
X |