Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Temel Eğitim Anabilim Dalı
  • Temel Eğitim Anabilim Dalı(Doktora)
  • Okul Öncesi Eğitimi Programı(Doktora)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Uzmanlık Alan Dersi
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi
0 1 2 3
1 Okul öncesi eğitimi alanındaki kuramsal ve pedagojik bilgilere sahip olma. X
2 Okul öncesi eğitimi alanındaki güncel bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirebilme. X
3 Okul öncesi eğitimi alanıyla ilgili disiplinlerarası etkileşimi kavrama ve uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün çıkarımlarda bulunma. X
4 Alanındaki yeni bilgileri kullanarak özgün çalışmalar yapabilme. X
5 Alanındaki yeni fikirleri eleştirel biçimde değerlendirebilme. X
6 Alanında karşılaştığı sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alıp, araştırmalar yapabilme. X
7 Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanıyla ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. X
8 Öğrenme-öğretme sürecinde etik konulara önem verme. X
9 Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanabilme. X
10 Sosyal ve kültürel sorumlulukları analiz ederek yerine getirebilme. X
11 Ulusal, uluslararası ve disiplinlerarası çalışmalarda kültürel farklılıkları göz önünde bulundurabilme. X
12 Okul öncesi eğitimi alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme. X
13 Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. X
14 Mesleki ve etik sorumluluklarını yerine getirebilme. X
15 Okul öncesi eğitimi alanındaki yöntem ve teknikleri bilme. X
16 Çocuğun bireysel özelliklerine uygun olarak çok yönlü bir değerlendirme yapabilme. X
17 Normal gelişim gösteren çocuklar ve özel gereksinimi olan çocukların kaynaştırılması sürecinde etkin rol alabilme. X
18 Çocukların ilkokula hazırlanması sürecinde gerekli bilgi ve becerilere sahip olabilme. X
19 Bireysel ve grup çalışmalarında etkin bir rol alarak görevini ve sorumluluklarını yerine getirebilme. X
20 Bireysel olarak kendi öğrenmesini ve bilgileri yönlendirebilme. X
21 Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerin öğrencilere aktarımı için çeşitli yöntem ve teknikleri kullanabilme. X

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri