1 |
Okul öncesi eğitimi alanındaki kuramsal ve pedagojik bilgilere sahip olma. |
|
|
|
X |
2 |
Okul öncesi eğitimi alanındaki güncel bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirebilme. |
|
|
|
X |
3 |
Okul öncesi eğitimi alanıyla ilgili disiplinlerarası etkileşimi kavrama ve uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün çıkarımlarda bulunma. |
|
|
X |
|
4 |
Alanındaki yeni bilgileri kullanarak özgün çalışmalar yapabilme. |
|
|
X |
|
5 |
Alanındaki yeni fikirleri eleştirel biçimde değerlendirebilme. |
|
|
|
X |
6 |
Alanında karşılaştığı sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alıp, araştırmalar yapabilme. |
|
X |
|
|
7 |
Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanıyla ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilme. |
|
|
X |
|
8 |
Öğrenme-öğretme sürecinde etik konulara önem verme. |
|
|
X |
|
9 |
Bilgiye ulaşma yollarını etkin bir şekilde kullanabilme. |
|
|
|
X |
10 |
Sosyal ve kültürel sorumlulukları analiz ederek yerine getirebilme. |
|
X |
|
|
11 |
Ulusal, uluslararası ve disiplinlerarası çalışmalarda kültürel farklılıkları göz önünde bulundurabilme. |
|
X |
|
|
12 |
Okul öncesi eğitimi alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme. |
X |
|
|
|
13 |
Düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme. |
|
X |
|
|
14 |
Mesleki ve etik sorumluluklarını yerine getirebilme. |
|
|
|
X |
15 |
Okul öncesi eğitimi alanındaki yöntem ve teknikleri bilme. |
|
|
|
X |
16 |
Çocuğun bireysel özelliklerine uygun olarak çok yönlü bir değerlendirme yapabilme. |
|
|
|
X |
17 |
Normal gelişim gösteren çocuklar ve özel gereksinimi olan çocukların kaynaştırılması sürecinde etkin rol alabilme. |
|
X |
|
|
18 |
Çocukların ilkokula hazırlanması sürecinde gerekli bilgi ve becerilere sahip olabilme. |
|
|
X |
|
19 |
Bireysel ve grup çalışmalarında etkin bir rol alarak görevini ve sorumluluklarını yerine getirebilme. |
X |
|
|
|
20 |
Bireysel olarak kendi öğrenmesini ve bilgileri yönlendirebilme. |
|
|
|
X |
21 |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerin öğrencilere aktarımı için çeşitli yöntem ve teknikleri kullanabilme. |
X |
|
|
|