| 1 |
Görsel Sanatlar alanındaki bilgilerini farklı disiplin alanlarıyla birleştirme |
|
|
|
X |
| 2 |
Sorun çözmede üst düzey düşünme becerilerini kullanarak stratejik kararlar verebilme |
X |
|
|
|
| 3 |
Görsel kültür alanında uzmanlık gerektiren sorunları bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme |
|
|
X |
|
| 4 |
Görsel kültürün temel kavramlarını anlama, sorgulama, analiz etme, yorumlama ve bu kavramlara toplumsal, bilimsel, sanatsal, kültürel ve eğitsel bağlamlarda yeni yaklaşımlar getirebilme |
|
|
|
X |
| 5 |
Görsel Sanatlar alanının gerektirdiği bilişim, iletişim ve imge teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme |
|
X |
|
|
| 6 |
Kuram ve uygulama bilgilerini geliştirerek literatüre katkıda bulunabilme |
|
X |
|
|
| 7 |
üst düzey kuramsal bilgilerini ilgili kişi ve kurumlarla paylaşarak uygulama alanındaki problemlere pratik çözümler getirebilme |
X |
|
|
|
| 8 |
İkinci bir dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme |
X |
|
|
|
| 9 |
Güncel teknolojileri öğretim programına entegre edebilme. |
|
X |
|
|
| 10 |
Güncel teknolojileri öğretim programına entegre edebilme. |
|
X |
|
|
| 11 |
Akademik ve mesleki bağlamda teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri tanıtarak bilgi toplumu olma sürecine liderlik edebilme |
|
X |
|
|
| 12 |
Öğrenme yaklaşımları temelinde teknolojiye dayalı öğrenme ortamları tasarlayabilme |
|
X |
|
|
| 13 |
Meslek etiği kurallarının farkında olarak davranış sergileyebilme |
|
X |
|
|
| 14 |
Bireysel ve kitlesel anlamda etkili iletişim kurabilme |
|
|
X |
|
| 15 |
Türkçeyi etkili kullanabilme |
|
|
X |
|
| 16 |
Toplumsal, bilimsel, pedagojik ve etik değerler ile katkıda bulunma. |
|
X |
|
|