1 |
Disiplinler arası ortak çalışabilme |
|
|
|
X |
2 |
Sanat ve tasarım problemlerini tanımlama becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
3 |
Sanat ve tasarım problemlerini çözümleme becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
4 |
Fikir ve sanat eserleri hakkında mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme |
|
|
X |
|
5 |
Etkin iletişim kurma, kendini ifade edebilme ve ikna becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
6 |
Sanat ve tasarım bilgilerini grafik tasarım alanında uygulayabilme |
|
|
X |
|
7 |
Araştırma, deneyimleme, analiz, değerlendirme ve yorumlayabilme |
|
|
|
X |
8 |
Sorun ve gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı ya da süreci tasarlayabilme |
|
|
X |
|
9 |
Yaşam boyu eğitimin önemini kavrama becerisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
10 |
Çağın sorunlarını takip edebilme becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |
11 |
Sanat ve tasarım problemlerinin çözümünde gerekli malzemeleri kullanabilme yetkinliğine sahip olabilme |
|
|
|
X |
12 |
Sanat ve tasarım problemlerini çözümlerken çevre bilincine sahip olabilme |
|
|
|
X |
13 |
Tasarım problemlerini çözümlemede kullanılan malzemelerin seçiminde çevreye karşı duyarlı olabilme |
|
|
|
X |
14 |
Yaşam boyu eğitim gerekliliklerinin yerine getirebilme becerisine sahip olabilme |
|
|
X |
|
15 |
Sanat ve tasarım çözümlemelerini toplumsal ve evrensel boyutlarda anlayabilme becerisine sahip olabilme |
|
|
|
X |