1 |
Sanatsal ve toplumsal sorunları gündeme getirebilme ve eleştirebilme bilinci. |
|
|
|
X |
2 |
Sorun belirleme, tanımlama ve yorumlama bilinci. |
|
|
|
X |
3 |
Bilimsel, sanatsal yöntemlere dayalı araştırma, analiz, yorumlama. |
|
|
X |
|
4 |
Baskıresim alanının gerektirdiği kuramsal bilgileri içselleştirme, uygulama becerisi. |
|
|
|
X |
5 |
Yaşadığı topluma ve çağa ilgi duyabilme, sorunsallaştırabilme becerisi. |
|
|
|
X |
6 |
Sanatsal özgürlüğün ve evrenselliğin gerektirdiği genişlikte eğitim ve sanat etiğinin gereklerine uygun sorumluluk bilinci. |
|
|
|
X |
7 |
Disiplinler arası etkileşim ve çok yönlü bakma bilinci. |
|
|
|
X |
8 |
Özgün/deneysel yapıtlar üretme bilinci. |
|
|
|
X |
9 |
Bireysel farklılıkların derinleştirildiği özgün tutum ve etkin iletişim kurma bilinci. |
|
|
|
X |
10 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi. |
|
X |
|
|
11 |
Öz eleştiri bilinci. |
|
|
|
X |
12 |
Sanatsal ve toplumsal sorunları gündeme getirebilme ve eleştirebilme bilinci. |
X |
|
|
|
13 |
Sorun belirleme, tanımlama ve yorumlama bilinci. |
X |
|
|
|
14 |
Bilimsel, sanatsal yöntemlere dayalı araştırma, analiz, yorumlama. |
X |
|
|
|
15 |
Baskıresim alanının gerektirdiği kuramsal bilgileri içselleştirme, uygulama becerisi. |
X |
|
|
|
16 |
Yaşadığı topluma ve çağa ilgi duyabilme, sorunsallaştırabilme becerisi. |
X |
|
|
|
17 |
Sanatsal özgürlüğün ve evrenselliğin gerektirdiği genişlikte eğitim ve sanat etiğinin gereklerine uygun sorumluluk bilinci. |
X |
|
|
|
18 |
Disiplinler arası etkileşim ve çok yönlü bakma bilinci. |
X |
|
|
|
19 |
Özgün/deneysel yapıtlar üretme bilinci. |
X |
|
|
|
20 |
Bireysel farklılıkların derinleştirildiği özgün tutum ve etkin iletişim kurma bilinci. |
X |
|
|
|
21 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi. |
X |
|
|
|
22 |
Öz eleştiri bilinci. |
X |
|
|
|