1 |
Sanatsal ve toplumsal sorunları gündeme getirebilme ve eleştirebilme bilinci. |
2 |
Sorun belirleme, tanımlama ve yorumlama bilinci. |
3 |
Bilimsel, sanatsal yöntemlere dayalı araştırma, analiz, yorumlama. |
4 |
Baskıresim alanının gerektirdiği kuramsal bilgileri içselleştirme, uygulama becerisi. |
5 |
Yaşadığı topluma ve çağa ilgi duyabilme, sorunsallaştırabilme becerisi. |
6 |
Sanatsal özgürlüğün ve evrenselliğin gerektirdiği genişlikte eğitim ve sanat etiğinin gereklerine uygun sorumluluk bilinci. |
7 |
Disiplinler arası etkileşim ve çok yönlü bakma bilinci. |
8 |
Özgün/deneysel yapıtlar üretme bilinci. |
9 |
Bireysel farklılıkların derinleştirildiği özgün tutum ve etkin iletişim kurma bilinci. |
10 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi. |
11 |
Öz eleştiri bilinci. |
12 |
Sanatsal ve toplumsal sorunları gündeme getirebilme ve eleştirebilme bilinci. |
13 |
Sorun belirleme, tanımlama ve yorumlama bilinci. |
14 |
Bilimsel, sanatsal yöntemlere dayalı araştırma, analiz, yorumlama. |
15 |
Baskıresim alanının gerektirdiği kuramsal bilgileri içselleştirme, uygulama becerisi. |
16 |
Yaşadığı topluma ve çağa ilgi duyabilme, sorunsallaştırabilme becerisi. |
17 |
Sanatsal özgürlüğün ve evrenselliğin gerektirdiği genişlikte eğitim ve sanat etiğinin gereklerine uygun sorumluluk bilinci. |
18 |
Disiplinler arası etkileşim ve çok yönlü bakma bilinci. |
19 |
Özgün/deneysel yapıtlar üretme bilinci. |
20 |
Bireysel farklılıkların derinleştirildiği özgün tutum ve etkin iletişim kurma bilinci. |
21 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim kurabilme becerisi. |
22 |
Öz eleştiri bilinci. |