Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Dijital İletişim Stratejileri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
No Program Yeterlilikleri Katkı Düzeyi
0 1 2 3
1 Yüksek lisans yeterliliklerine dayalı olarak halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki kuramsal ve uygulamaları bilgileri araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirebilme, derinleştirme ve özgün düşünce üretme bilgisine sahiptir. X
2 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili çeşitli disiplinlerarasında ilişkiler kurma; analiz sentez ve değerlendirmede gerekli uzmanlık bilgisine sahiptir. X
3 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki yeni bilgilere ve kavramlara sistematik biçimde yaklaşabilmek, ileri düzey araştırma yapma becerisine sahiptir. X
4 Bilime yenilik getirebilme, yeni bir bilimsel yöntem ve-veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce ya da yöntemi farklı bir alana uygulama gibi özgün bir araştırmayı tasarlar ve sonuçlandırır. X
5 Akademik ve mesleki bağlamda teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur. X
6 Yeni fikirlerin, güncel eğilimlerin analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapar. X
7 Bilime katkı sağlayan bir düşünce, yöntem, tasarım ve-veya uygulamayı özgün bir çalışma olarak üstlenir. X
8 Bilimsel çalışmalarda bağımsız ve ekip üyesi olarak çalışır ve yönlendirici rol üstlenir. X
9 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili bir bilimsel çalışmayı, ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayımlayarak ve/veya sempozyum/konferans/çalıştaylarda sunarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir. X
10 Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili düşünce ve yöntemler geliştirir, öğrenme gereksinimlerini yönetir. X
11 Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunur ve alanındaki yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurar. X
12 En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde sözlü ve yazılı iletişim kurabilir ve tartışabilir. X
13 Ulusal ve uluslararası çalışmalarda kültürel farklılıkları göz önünde bulundurarak iletişim kurar. X
14 Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, geliştirir ve yönlendirir. X
15 Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak, ilgili çevrelerle işlevsel etkileşim kurar. X
16 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu konudaki değerlerin ulusal ve uluslararası düzeyde gelişimini destekler. X

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri