Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Doktora
  • Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
# Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
1 Yüksek lisans yeterliliklerine dayalı olarak halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki kuramsal ve uygulamaları bilgileri araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirebilme, derinleştirme ve özgün düşünce üretme bilgisine sahiptir.
2 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili çeşitli disiplinlerarasında ilişkiler kurma; analiz sentez ve değerlendirmede gerekli uzmanlık bilgisine sahiptir.
3 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki yeni bilgilere ve kavramlara sistematik biçimde yaklaşabilmek, ileri düzey araştırma yapma becerisine sahiptir.
4 Bilime yenilik getirebilme, yeni bir bilimsel yöntem ve-veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce ya da yöntemi farklı bir alana uygulama gibi özgün bir araştırmayı tasarlar ve sonuçlandırır.
5 Akademik ve mesleki bağlamda teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur.
6 Yeni fikirlerin, güncel eğilimlerin analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapar.
7 Bilime katkı sağlayan bir düşünce, yöntem, tasarım ve-veya uygulamayı özgün bir çalışma olarak üstlenir.
8 Bilimsel çalışmalarda bağımsız ve ekip üyesi olarak çalışır ve yönlendirici rol üstlenir.
9 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili bir bilimsel çalışmayı, ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayımlayarak ve/veya sempozyum/konferans/çalıştaylarda sunarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir.
10 Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili düşünce ve yöntemler geliştirir, öğrenme gereksinimlerini yönetir.
11 Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunur ve alanındaki yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurar.
12 En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde sözlü ve yazılı iletişim kurabilir ve tartışabilir.
13 Ulusal ve uluslararası çalışmalarda kültürel farklılıkları göz önünde bulundurarak iletişim kurar.
14 Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, geliştirir ve yönlendirir.
15 Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak, ilgili çevrelerle işlevsel etkileşim kurar.
16 Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu konudaki değerlerin ulusal ve uluslararası düzeyde gelişimini destekler.
  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri