| 1 |
İnsan ve sosyal çevre arasındaki ilişkiyi anlayabilme |
|
|
|
X |
| 2 |
Alanı ile ilgili eğitim ve öğretim süreçlerini ulusal ve evrensel değerler doğrultusunda yürütebilme |
|
|
|
X |
| 3 |
Temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme |
|
|
|
X |
| 4 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bir projede çalışabilme, bireysel veya ekip içinde sorumluluk alabilme ve karşılaştığı sorunları çözebilme |
|
|
|
X |
| 5 |
Toplumsal, bilimsel, kültürel ve mesleki etik değerlerin bilincinde olabilme |
|
|
|
X |
| 6 |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilme |
|
|
|
X |
| 7 |
Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme |
X |
|
|
|
| 8 |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve mesleki bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme |
|
|
X |
|
| 9 |
Alanıyla ilgili temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanabilme, verileri yorumlayıp değerlendirebilme ve olası sorunları tanımlayıp çözümleyebilme |
|
|
|
X |
| 10 |
Alanıyla ilgili temel mesleki yasal mevzuatı anlayabilme |
|
X |
|
|
| 11 |
Sosyal, kültürel ve hukuksal hak ve sorumluluklara uygun hareket edebilme |
|
|
|
X |
| 12 |
Alanıyla ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlı olup gelişmeleri izleyebilme |
|
|
|
X |
| 13 |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranıp ve bu süreçlere katılabilme |
|
X |
|
|
| 14 |
Dış görünüm, kişisel bakım, tavır, tutum ve davranışları ile topluma örnek olabilme |
|
|
X |
|
| 15 |
Çocuklarla ilgili bakım işlevini gerçekleştirebilme |
|
X |
|
|
| 16 |
Bireysel farklılıkları dikkate alarak öğrenim gereksinimlerini belirleyebilme, eğitim sürecini planlayıp uygulayabilme |
|
|
X |
|
| 17 |
Kendisini söz, beden ve sanat yoluyla ifade edebilme |
|
|
|
X |